Jesteś tutaj: Strona główna/ Przepisy / Zupa Gyros-swietna na imprezy

Zupa Gyros-swietna na imprezy

  • Stopień trudności

    Bardzo łatwy

Składniki:

Opis:

Zobacz wszystkie komentarze (7)
Pokaż wcześniejsze komentarze
Maniaa

(Dodano 2006-08-13 23:05)

akinomka,mam nadzieje ze bedzie smakowala. mozesz do tego mienska tez dodac czosnku drobno pokrojonego, tymianku to typowa grecka przyprawa, ale nie dawaj go za duzo ja go niedaje bo sam zapach mnie drazni

renataz36

(Dodano 2006-08-14 11:42)

Mniam już po samym przeczytaniu ślinka cieknie hehe muszę zrobić jakąś imprezkę by to wypróbować, pytanko tylko do autorki... ile osób można obdzielić tą zupką? Pozdrówka

Maniaa

(Dodano 2006-08-14 16:06)

renataz36, ja dodaje chleba, bagietki,lub male bulki powinna starczyc na 8 osöb

gancia

(Dodano 2006-12-01 20:20)

Smaczna

eliza33

(Dodano 2007-04-11 12:21)

bardzo ciekawa zupka

elinae

(Dodano 2011-01-12 17:23)

bardzo dobre.dziękuję za przepis

Skomentuj
    jolka60: Na przykład opuncja..nie mam pojęcia,dlaczego się znalazła w tym zestawie.
    jolka60: NOo,następne..wymiona krowie.Czy ktos myśli,że wylatują w kosmos///Nie,jemy je,choćby w parówkach.Chociaż w tym przypaqdku nie widzę w tym nic obrzydliwego.Taka sama część,ja inna.
    jolka60: No i następnie..ogon.Nieważne,z jakiego zwieręzcia,ale to ogon,tak,jak i uszy.Uszy dodaje się np do salcesonu,ogon..czort wie gdzie,chyba,że sami gottujemy.
    jolka60: Moż epowinni do tej listy dodać to chińskie śmierdzące jajko,zakopane na długo w ziemi.....Dla mnie byłoby na pewno niezjadliwe..
    jolka60: Widzę,że uprawiam monolog.Zobaczymy jutro.Hmm,może ktos z 'adminów'' sie odeziwe///
    Dżanina Fonda: Witam cieplutko :)

Statystyki

Na naszej stronie znajdziesz:

64192 przepisów
1243 artykułów
265277 opinii
545533 wypowiedzi na forum
149501 zdjęć
71479 zarejestrowanych użytkowników
Zasady dotyczące cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.
Zamknij