Jesteś tutaj: Strona główna/ Przepisy / Nalewka żurawinowa

Nalewka żurawinowa

  • Stopień trudności

    Średnio trudny

Składniki:

Opis:

alidab

(Dodano 2009-05-12 22:08)

Marylko...:))) Dzięki Tobie moja nalewka robi międzynarodową karierę...:))) 
A podstawa do masowej produkcji jest - w końcu skrzynka spisytusu i to prawdziwego a nie byle młodzieżowego to jest już jakaś inwestycja, poczekasz do jesieni na żurawiny a potem...jak trzeba, to się poświęcę i ...przylecę na degustację...:))) Ktoś w końcu musi ocenić czy mocą i smakiem dorównuje oryginałowi.  Wierz mi, podobno jestem w tym dobra...:)))
Serdecznie pozdrawiam.:)

luckystar

(Dodano 2009-05-12 22:33)

Alu, dostane pewnie po lapach za nic nie wnoszace komentarze, ale musze wyjasnic, ze ja robie wszystko na tym mlodziezowym spirytusie, bo w Stanach jest zakaz powyzej 76% ale go mniej rozcienczam i w ten sposob zyskuje na mocy. No wiesz jak Rosjanie pochwalili to chyba ma jakies znaczenie. A bardzo bym chciala, zebys kiedys przyjechala, wiec gdybys sie wybierala to koniecznie daj znac:))

artur3xb

(Dodano 2009-06-04 08:11)

Witam wszystkich serdecznie i z góry zaznaczam, że mój wpis trudno nazwać komentarzem ale prośbą o pomoc. Zrobiłem nalewkę ściśle w/g przepisu powyżej i jestem obecnie po dwutygodniowym okresie pracy wódki z żurawiną, odcedzeniu, zmiksowaniu  ze spirytusem itd. oraz ok. dwutygodniowym leżakowaniu całości. Posmakowałem tego wynalazku i przyznam, że niezłe (zakładam, że po kilku miesiącach będzie pycha) ale mocne. Nie przeszkadza mi to :-) ale przyznam, że osobiście lubię rasową Whisky a nalewkę nastawiłem pod gusta moich pań i nie wiem czy będzie im to smakować (niestety może być za ostre). Doradźcie proszę: czy po kilku miesiącach bedzie to takie ostre? jak rozcieńcza się nalewki żeby nie stracić na szlachetności napitku. W konkretnej sytuacji, co zrobilibyście na moim miejscu. Pozdrawiam i proszę o radę.

Aneteczka

(Dodano 2010-11-26 17:43)

wlasnie skończyłam drugi etap nalewka ma piękny kolor poczeka do wiosny dzięki za przepis.Ps próbowałam od znajomej mam nadzieję że moja tez będzie taka pyszna no i rozmowna

Inne tego autora

    megi65: Dzień dobry...
    megi65: Iwciu dziękuje noc była dobra
    Dżanina Fonda: Witam wszystkich cieplutko. :)
    mggi63: dzień dobry :-)
    mggi63: dzięki dziewczyny za wskazówki :-)
    Gluba666: Dzień dobry :)

Statystyki

Na naszej stronie znajdziesz:

64013 przepisów
1218 artykułów
262605 opinii
539885 wypowiedzi na forum
145694 zdjęć
70672 zarejestrowanych użytkowników
Zasady dotyczące cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.
Zamknij