Jesteś tutaj: Strona główna/ Forum / Kuchenne porady / kozie mięso

Forum

kozie mięso

Autor: nocnamara
Data: 2004-09-05 11:39:34

proszę o pomoc...zostałam obdarowana kawałkiem koziego młodego miesa...nie wiem jak je przyrządzic...pomózcie,podobno robi sie do niego jakąś marynatę,liczę na wasze dobre przepisy:))z góry dziekuję:))

Autor: nocnamara
Data: 2004-09-05 17:50:59

dzieki,myslalam podobnie,bo ponoć kozie mięso przypomina królika,spróbuję:))

Autor: 555
Data: 2004-09-05 22:57:41

tutaj jest pare przepisow na dania z nietypowych rodzajow miesa, moze cos Ci wpadnie w oko..
http://zsgkatowice.internetdsl.pl/ksiazka.htm

pozdrawiam

Wyjec

2016-02-08 16:13:30
mggi63
borowina jest ok... super rozgrzewa
2016-02-08 16:13:59
rolnik
ekkore- lek nazywa sie rutyna?
2016-02-08 16:17:14
mggi63
och rolnik a to sobie bądź :-) ja nie wiem chyba odstawie wsio i będę czekała na zgon :-D bo pewnie innych tez nie muszę wcale brac :-)
2016-02-08 16:38:28
reniutka1
Witam
2016-02-08 16:39:47
reniutka1
ekkore możesz napisać jak się nazywają te tabletki które bierzesz żeby krew z nosa nie leciała?
2016-02-08 16:40:18
reniutka1
mojemu synowi bardzo często leci krew z nosa
2016-02-08 17:30:51
mggi63
reniutka a przyczyna jaka ? Bo tak bez powodu nie leci ...
2016-02-08 17:39:55
Bahati
Czesc. Leci bez powodu, jak naczynia slabe...oj leci i to jak!!!
2016-02-08 17:40:29
Bahati
Sama tak mialam, teraz ma Tuska, zwlaszcza zima, gdy ogrzewanie wszedzie
2016-02-08 17:41:53
Bahati
Ma soecjalna masc do nisa, by zatrzymac krwawienie, jakies krople doustne i tyle. Trzeba przetrwac
2016-02-08 17:44:08
reniutka1
mojemu mężowi zaraz po ślubie bardzo często krew leciała z nosa i chyba syn odziedziczył
2016-02-08 17:45:03
reniutka1
mggi63 nie mam pojęcia jaka przyczyna, myślę że słabe naczynka
2016-02-08 17:48:15
as
Witam Mojemu synowi też łatwo z nosa krew leci. dostał od laryngologa maść Emofix. Dostał też tabletki CYCLONAMINE Nie stosowałam tego razem.
2016-02-08 17:50:04
as
mój syn ma to z powodu alergii chyba. Mamy powtórzyć testy. Kiedyś wykazały różne alergeny i lekarz zalecił powtórzyć
2016-02-08 17:50:32
as
syn ma obrzęk w nosie i słabe naczynka
2016-02-08 17:50:38
reniutka1
ok as zapiszę sobie i poczytam co to za specyfiki
2016-02-08 17:52:17
as
poczytaj. może się przyda ale nie wiem czy bez recepty kupi
2016-02-08 17:53:00
as
maść pewnie tak ale tabletki wątpię
2016-02-08 17:53:28
as
witamina c podobno też pomaga
2016-02-08 18:16:33
ekkore
w stanach nazywa się rutin. Przynajmniej o to pytam w sklepie z witaminami. na opakowaniu jest rutin 500 mg, sprawdziłam na ich stronie
2016-02-08 18:21:18
ekkore
u mnie krew leci z powodu sekundowego skoku ciśnienia. Pęka naczynko i dopóki się nie zasklepi leci. wyniki badań mam dobre, laryngolog powiedział, że muszę przyjść zaraz po, bo na normalnie to on nie widzi zmian
2016-02-08 18:22:23
ekkore
a mnie nigdy nie leci jak mogłabym pójść.
2016-02-08 18:22:57
ekkore
odkąd biorę tabletki, leci dużo rzadziej
2016-02-08 18:26:20
rolnik
prawdopodobnie na krew z nosa- kalina
2016-02-08 18:26:29
ekkore
nie wiem czy w Polsce nie używa się częściej nazwy rutozyd.
2016-02-08 18:27:28
rolnik
mggi63-nie martw sie, medycyna poszła do przodu
2016-02-08 18:29:08
mggi63
tez jestem zapisana do laryngologa ale przepisałam wizytę bo jutro miałam :-/
2016-02-08 18:31:09
mggi63
i tez z takim problemem tylko ja mam śluzówkę przesuszoną no ale mądrzejsza od lekarza nie jestem ;-) niech on się wypowie
2016-02-08 18:31:42
Bahati
Jako dzieciak mialam zabieg na naczynka w nosie i w sumie od tamtej pory masywnych krwotokow mialam kilka. Pamietam, ze sie okropnie i niepotrzebnie balam. :D
2016-02-08 18:31:52
ekkore
jak się ma cerę naczynkowa to krwawienie z nosa prawdopodobne, żylaki też. ja nie mam pekajacych naczynek, może gdzieś minimalnie na nogach. i tylko w tej jednej dziurce takie słabe.
2016-02-08 18:32:14
mggi63
rolnik wiem :-) bo inaczej by mnie tu nie było :-)
2016-02-08 18:33:48
ekkore
ja mojego nie nazwałbym krwotokiem. po prostu leci przez 2-3 minuty. jak się zasklepi to koniec. może ze trzy chusteczki zuzyje. zrobiło mi się tak kilka lat temu
2016-02-08 18:34:00
mggi63
jako nastolatka miałam krwawienia zjednej dziurki ale... jak się okazało ciśnienie
2016-02-08 18:34:51
Bahati
Kurcze, trzy tygodnie bez chlopa w domu...
2016-02-08 18:35:04
ekkore
wcześniej nigdy mi krew z nosa nie poleciała, chyba, że walnelam w słup
2016-02-08 18:35:18
mggi63
ale nic nie dzieje się bez przyczyny i dlatego należy wyjaśnic
2016-02-08 18:35:44
Bahati
U mnie jak krwotok, to sie miske podstawia, mi paznokcie robia sie sino-czarne i dzwoni po pogotowie...
2016-02-08 18:36:05
as
Bahati to kto Ci naczynia umyje przez ten czas? kiedyś pisałaś, że ci mąż myje
2016-02-08 18:36:11
mggi63
Bahati a chłop na roboty wyjechał ? :-)
2016-02-08 18:36:26
Bahati
No wlasnie nie mam pojecia, juz mam herbate w ostatnim czystym kubku...
2016-02-08 18:36:43
mggi63
zmywarka :-D
2016-02-08 18:37:02
ekkore
popatrz, a mój nigdzie nie jedzie. w firmie ograniczyli im wyjazdy, bo trzeba oszczędzać. mogą se telekonferencje zrobić
2016-02-08 18:37:08
Bahati
Verone zwiedza, zastapil szefa ekipa, bo nie dawal sobie rady z pracownikami. Moj M.wiekszy :D
2016-02-08 18:37:16
as
idę kolacje jeść bo już i tak za późno jest
2016-02-08 18:37:42
Bahati
Eko, przez telekonferencje leroya z merlinem sie nie postawi :D
2016-02-08 18:37:43
mggi63
Baiati o takie masz krwotoki ???
2016-02-08 18:38:08
Bahati
Noooo, az takie. Juz kilka lat nie mialam, na szczescie.
2016-02-08 18:38:34
mggi63
as to nie jedz :-)
2016-02-08 18:38:55
Bahati
My juz po kiolacji, mlodziez racuchy z jablkami, pies wczorajszy obiad, a ja warzywa curry.
2016-02-08 18:39:35
ekkore
u Ślubnego też wiele rzeczy konstrukcyjnych lepiej wyjaśnić na macanego. ale specjaliści po MBA mają inne zdanie, im słupki lepiej wyglądają wtedy
2016-02-08 18:40:13
mggi63
a ja jeszcze nic...ja tam jadam jak jestem głodna to i o 22 tez :-)
2016-02-08 18:40:59
mggi63
albo pozniej lub wcale
2016-02-08 18:41:49
Bahati
Kazda branza ma swoje obyczaje. :)
2016-02-08 18:46:06
Bahati
M.nie dowodzil ekipa przygotowujaca MTv EMA, bo byl akurat na Sycylii i pozniej ogladalismy w tv, jak polowa rzeczy nie dzialala:D
2016-02-08 18:47:34
Bahati
I to wlasnie tego " szefa" teraz zastepuje, chyba gościu ma juz zamiar poszukac innej roboty.
2016-02-08 18:50:18
ekkore
domyslam się, że u Ciebie działania konstrukcyjne w terenie. Ślubny to konstruktor nowości. Kiedyś jeździli na targi, uzgadniali z klientami co im potrzeba. Z roku na rok zmniejszali im wyjazdy. teraz sobie mają radzić przez telefon. telekonferencje...no chyba, że się gdzieś coś wali, to wtedy trzeba znaleźć winnego
2016-02-08 18:52:15
Bahati
Moj przygotowuje wlasnie takie targi :) od projektu po realizacje firma dziala, pokazy, koncerty, sklepy, standy, konferencje itp.
2016-02-08 22:33:45
as
ale mocno u mnie wieje wiatr
2016-02-08 22:40:23
as
dobranoc
2016-02-09 06:32:07
agusia040675
Dzień dobry
2016-02-09 07:22:32
mggi63
dzień dobry :)
2016-02-09 07:28:30
Dżanina Fonda
Witam cieplutko :)
2016-02-09 08:00:35
Bahati
Czesc. :) 2 pelne makijaze plus fryzury Z Ever Afrer High juz zrobione, czas na kawe :)
2016-02-09 08:01:45
Bahati
U nas dzis Tlusty Wtorek.
2016-02-09 08:38:59
rolnik
witam
2016-02-09 08:47:53
dorotaibasia
dzień dobry:)
2016-02-09 08:48:40
dorotaibasia
u nas dzis zgodnie z kujawską tradycją koza chodzi....basia wpada w czarną rozpacz bo na popołudnie do szkoły idzie i nie zobaczy
2016-02-09 08:53:15
iwett
Witam! Dorota......jaka koza? Co za tradycja? Myślałam, że dzisiaj śledzik........
2016-02-09 08:56:41
dorotaibasia
śledzik też:) a koza to parada przebierańców
2016-02-09 08:58:10
dorotaibasia
https://pl.wikipedia.org/wiki/Koza_%28obrz%C4%99d%29
2016-02-09 09:00:18
iwett
no to ciekawe czy u mnie na wsi też będzie :)?
2016-02-09 09:00:57
dorotaibasia
do teraz tradycja chyba tylko w Inie przetrwała....
2016-02-09 09:03:34
iwett
wygląda, że pn. Kujawy..........W Lubrańcu byłam i w Topólce......to na pn. ode mnie.......
2016-02-09 09:03:45
iwett
fajne.........
2016-02-09 09:04:25
iwett
zostaje mi śledź :))
2016-02-09 09:06:24
dorotaibasia
zawsze można do inowrocławia przyjechać :)
2016-02-09 09:06:56
dorotaibasia
chociaz to atrakcja raczej dla dzieci....
2016-02-09 09:25:34
Bahati
U nas dzis karnawalowe zabawy na glownych placach, tance, s
2016-02-09 09:26:52
Bahati
Nie cierpie takich imprez, wiec mam nadzieje, ze R.nie bedzie chciala isc.
2016-02-09 09:30:18
Dżanina Fonda
a owszem, bedzie... nie bądź naiwna :D
2016-02-09 09:30:38
Dżanina Fonda
to u mnie też dzisiaj Tłusty Wtorek - z gniazdkami :)
2016-02-09 09:35:50
Bahati
Przekupie ja czyms...od kasy po gre na konsoli, cokolwiek!!! :D
2016-02-09 09:39:21
iwett
Dżani z jakiego przepisu robisz gniazda?
2016-02-09 09:42:31
Bahati
Pewnie z klasycznego ciasta parzonego
2016-02-09 09:42:38
megi65
dzień dobry ...
2016-02-09 09:48:38
Gluba666
Dzień dobry :)
2016-02-09 09:50:55
Dżanina Fonda
z Kwestii Smaku, jeszcze nie robiłam, zobaczymy co wyjdzie
2016-02-09 09:51:05
Dżanina Fonda
zaraz na pierwszej stronie jest
2016-02-09 10:08:44
Bahati
Mam zamrozone kruche ciasto, moze zrobie Mlodym szarlotke...bo mi jablka zalegaja w ilosci hurtowej wrecz. :)
2016-02-09 10:09:15
Bahati
Chociaz mam tez zamrozone ciasto na faworki, bo mi sie walkowanie w sobote znudzilo po 2/3 ciasta.
2016-02-09 10:29:03
Bahati
W kolejce do przetestowania na pierwszym miejscu stoi 15-minutowe ciasto francuskie. Moze jutro
2016-02-09 10:29:06
iwett
aaaaa
2016-02-09 10:29:25
iwett
nie wiem co jakiś czas mam problem z Wyjcem
2016-02-09 10:29:50
iwett
piszę, piszę i ....nic nie wskakuje......U Was też tak?
2016-02-09 10:30:11
iwett
może to wina mojej przeglądarki.........
2016-02-09 10:30:37
iwett
Z KS robiłam pączki i faworki. Pączki nie bardzo mi szły.......
2016-02-09 10:31:26
iwett
Za to faworki cudeńko. Chyba dodatek masła sprawił, że ciasto jest mięciutkie, fajnie się wałkuję i można sobie podsypywać mąką.
2016-02-09 10:31:37
iwett
Swietny przepis.
2016-02-09 10:35:42
mggi63
iwett jak napiszesz to odśwież
2016-02-09 10:36:39
mggi63
Bahati a komu 2 makijaże i fryzurki strzeliłaś ? :-)
2016-02-09 10:38:58
Bahati
Mlodym na impreze w szkole, w tym roku bez przebran, za to mozna bylo zostawic fartuch w domu. :)
2016-02-09 10:40:36
iwett
mggi i odświeżam i klikam enter i wrzaśnij.......teraz zamknęłam stronę i odnowa otworzyłam ale czasami i to nie pomaga.
2016-02-09 10:41:21
iwett
Mggi jak się czujesz.......antybiotyk coś pomógł.....no choć to jeszcze za wcześnie........
2016-02-09 10:58:06
mggi63
Bahati to jak modelki wygłlądają :-) woow !
2016-02-09 10:59:40
mggi63
iwett , dziękuję chyba lepiej bo zwlekłam się i trochę snuję się po domu ;-)
2016-02-09 11:00:31
mggi63
a jak Twoj teśc po zawale doszedł trochę do siebie ?
2016-02-09 11:01:36
mggi63
czasami mam wrazenie,ze ta stróa cos wariuje i stąd takie rzeczy się dzieją
2016-02-09 11:41:22
iwett
a tak doszedł.........jeszcze kostucha nie stukała :)) Chyba go wypisza w tym tygodniu......
2016-02-09 11:43:59
iwett
a niech żyje 100 lat albo i więcej..........daleko od nas :))
2016-02-09 11:49:08
iwett
mggi 82 lata ..........to juz coś znaczy.......ja to chyba nie dożyję tylu.
2016-02-09 11:50:31
iwett
ale u mojego męża taka rodzina długowieczna. Babcia jego zyła 99 lat. Ciocia co w obozie siedziała już ma 92. Wujek zmarł 2 lata temu miał 86......itp.
2016-02-09 12:03:03
Lea2
Witam :)
2016-02-09 12:04:25
Lea2
A u mnie kolejna partia ciasteczek "Słodkich usteczek"...:)
2016-02-09 12:14:35
mggi63
jejku to faktycznie wiekowy człowiek :-) ale kto ma życ to będzie :-)
2016-02-09 12:15:16
mggi63
Lea słodkościami kusi :-)
2016-02-09 12:26:52
Lea2
Tak mgii zebrało mi się na pieczenie takich słodkości, choć ostatnio rzadko jadam takie łakocie...:)
2016-02-09 14:02:04
ekkore
cześć
2016-02-09 14:03:20
ekkore
no i mnie dopadło przeziębienie, za dużo chorych w najbliższym otoczeniu. nic przyszło, pójdzie, tylko ja się czuję do d....
2016-02-09 14:48:53
mggi63
witaj w klubie chorowitków :-)
2016-02-10 06:26:37
agusia040675
Dzień dobry
2016-02-10 08:18:36
Dżanina Fonda
Heloł, człowieki.
2016-02-10 08:25:17
rolnik
witam,
2016-02-10 08:45:16
Dżanina Fonda
powiem tak: jesli komuś chce się pobawić i lubi gniazdka to polecam przepis z KS, są rewelacyjne...
2016-02-10 08:45:41
Dżanina Fonda
jak nie jadam słodyczy, to wczoraj zachowałam się wprost nieprzyzwoicie i nie mogłam sie oderwać :)
2016-02-10 09:07:01
mggi63
dzień dobry ;-)
2016-02-10 09:08:01
mggi63
Dżani ja Ciebie rozumiem i bardzo dobrze zrobiłaś :-)
2016-02-10 09:08:48
mggi63
ale jak wówczas smakuje taka słodycz ! :-D
2016-02-10 09:33:38
iwett
Dzień dobry! Jak tam śledzik? Dobrze pływał? :))
2016-02-10 09:34:39
iwett
Dżani z KS robiłam faworki.......świetne. Zresztą co tu dużo mówic kobita ma fajne przepisy........zna się na rzeczy...:))
2016-02-10 09:57:52
Gluba666
Dzień dobry :)
2016-02-10 10:43:54
iwciaG
doberek:))
2016-02-10 10:44:14
iwciaG
...po feriowym wybyciu:))
2016-02-10 11:01:07
Dżanina Fonda
iwett, który? bo ma chyba trzy a ja się przymierzałam
2016-02-10 11:01:25
Dżanina Fonda
warto wiedzieć, od którego zacząć
2016-02-10 12:27:21
iwett
http://www.kwestiasmaku.com/kuchnia_polska/tlusty_czwartek/faworki/przepis.html
2016-02-10 12:28:40
iwett
tylko Dżani daj mąkę tortową i smietane 18% bo ja dałam 12 i czułam kwasotke (no może nie od tego).
2016-02-10 12:29:23
iwett
A i zarobiłam sobie ciasto w środę wieczorem a smażyłam w czwartek ........tak z lenistwa :))
2016-02-10 12:30:02
iwett
możesz smiało maką podsypywać........ciasto jest miekkie jak na pierogi.......:)
2016-02-10 12:30:47
iwett
tylko nie zapomnij dobrze walić wałkiem :) Ja waliłam w czwartek przed wałkowaniem.........
2016-02-10 12:31:31
iwett
a ja w sobote machne te gniazdka jak tak zachwalasz..........:))
2016-02-10 12:34:21
iwett
doszłam do wniosku, że ciasta parzone fajnie sie wyrabia w maszynie do chleba :) Włączasz i to Ci samo kręci i kręci.......bo jaja muszą być bardzo dobrze ukręcone......
2016-02-10 12:56:21
Bahati
Czesc :) ale zmoklam wracajac z zakupow!!!
2016-02-10 12:56:56
Bahati
Akurat jak wysiadlam z samochodu pod domem lunelo wsciekle...
2016-02-10 12:59:25
Bahati
Ale przynajmniej kupilam przyjaciol e drobny upominek, bo tak ogladala i szkoda jej bylo kasy, a ze zawsze moga na nia liczyc wiec kupilam za nia, choc sie wzbraniala uparcie :)
2016-02-10 15:34:48
mggi63
piękny gest :-)
2016-02-10 16:09:19
Bahati
Teraz kombinuje, jaki serni zrobic. :)
2016-02-10 17:34:07
megi65
doberek ..a raczej dobry wieczorem ....
2016-02-10 17:34:33
megi65
dotarałam po całodziennym szwędaniu się ... '
2016-02-10 19:17:51
mggi63
megi, już u w domeczku ?
2016-02-10 21:14:20
megi65
tiaaaa ... co Ty .... nadal na posterunku .. :DDD
    mggi63: piękny gest :-)
    Bahati: Teraz kombinuje, jaki serni zrobic. :)
    megi65: doberek ..a raczej dobry wieczorem ....
    megi65: dotarałam po całodziennym szwędaniu się ... '
    mggi63: megi, już u w domeczku ?
    megi65: tiaaaa ... co Ty .... nadal na posterunku .. :DDD

Statystyki

Na naszej stronie znajdziesz:

64186 przepisów
1243 artykułów
265238 opinii
545429 wypowiedzi na forum
149456 zdjęć
71457 zarejestrowanych użytkowników
Zasady dotyczące cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.
Zamknij