Witam, mam problem z koleznka i nie wiem jak jej pomoc :/ Moze wy mi poradzicie. Ma 20 lat a pije codziennie. Prosze o jakies porady... Mowie jej ze to szkodzi zdrowu, jej zyciu, otoczeniu, ale ona to olewa. Co mam zrobic ? POmozcie plisss. Ona sie niszczy :(
To piękne z twojej strony, że chcesz pomóc koleżance.
Ale powiem ci jedno, na alkoholika trudna rada, a na młodą alkoholiczkę, jeszcze trudniejsza. Mówią, że alkoholik musi sięgnąć dna, żeby zrozumiał swój błąd.
Nie podam ci recepty jak masz działać, ale działaj.!!! Jesteś dobrą koleżanką. Myślę, że twoja przyjaźń i determinacja zwyciężą.
Nie poddawaj się , twoja koleżanka na pewno jest warta , abyś o nią walczyła.
Myślę, że wśród braci AA znajdziesz jakieś konstruktywne rady.
Życzę sukcesów jasia.
Jest to ogromny problem i wiele zależy od Twojej koleżanki. Myślę, że w sytuacji, kiedy nie docierają do niej żadne argumenty będzie Ci bardzo trudno jej pomóc. Jednak nie rezygnuj. Nie mam doświadczenia w tym temacie, ale proponuję wejść na stronę: www.psychologia.edu.pl . Tam możesz poradzić się u osób, które zajmują się takimi problemami. Natomiast pod adresem: www.odwyk.pl możesz znaleźć kontakt z najbliższą miejsca zamieszkania placówką odwykową. Proponuję zadzwonić pod podany tam numer telefonu i umówić się na rozmowę. Trzymam kciuki. Dobrze mieć takiego przyjaciela, jak Ty.... Pozdrawiam. smakosia.
To rzeczywiście masz duży problem. Bardzo dobrze, ze przy Niej trwasz i oby tak dalej. Musisz pamiętać, że ona teraz w wielu sytuacjach może się nie kontrolować oraz tego co mówi. Dlatego bądż wytrwała, a wiem, że to nie będzie łatwe. Pomoc możesz zawsze uzyskać w takich miejscach jak :