Kochani tak sobie mysle, ze moze by otworzyc dzial dla poczatkujacych WZ-owiczow? Wiem, ze sa miedzy nami tacy czlonkowie ktorzy w kuchni stawiaja swoje pierwsze kroki. Byc moze byloby dobrze dodac watek z latwymi przepisami, poradami odpowiedziami na nawet najbanalniejsze pytania. Wiem ze niektorzy krepuja sie pytac przy przepisach sadzac ze sie wyglupia widzac wiele odpowiedzi i komentarzy zaawansowanych w gotowaniu zarlokow. Co o tym myslicie?
Myślę, że dział " porady kuchenne" , to taka szkoła gotowania.
A co do "łatwych " przepisów, to była już o tym mowa. Bo dla jednych łatwy a dla innych nie.
Pojęcie względne.
Mówią, że kto pyta - nie błądzi.
Nie jestem początkującą w kuchni, a i tak czasami zadaję banalne pytanie.
Zawsze dostaję grzeczną odpowiedź.
jasia
Milo Cie widziec Jasiu. Ciesze sie ze cala i zdrowa z Angli wrocilas moze nawet z jakims przepisem? A juz na pewno z pieknymi zdjeciami.... Az mi ochoty na podroz narobilas Mi chodzilo o szczegolowe porady z ktorymi sie raczej w poradach nie spotkalam. Jest to normalne bo porady to taka pierwsza pomoc i chodzi przede wszystkim o szybka odpowiedz przy problemach a nie o raczej szczegolowe instrukcje o ktorych ja pomyslalam.
Pozdrawiam serdecznie
Użytkownik jasia napisał w wiadomości:
> Myślę, że dział " porady kuchenne" , to taka szkoła gotowania.A co
> do "łatwych " przepisów, to była już o tym mowa. Bo dla jednych
> łatwy a dla innych nie.Pojęcie względne.Mówią, że kto pyta - nie błądzi.Nie
> jestem początkującą w kuchni, a i tak czasami zadaję banalne pytanie.Zawsze
> dostaję grzeczną odpowiedź.jasia
Dorotka, wróciłam i powiem ci , na uszko, że wcale bym nie wracała.
Ale parę zdjątek wstawiłam tutaj http://wielkiezarcie.com/forum_watek.php?id=64678&post=64678&offset=0
Może nie do końca zrozumiałam twój postulat.
Ale nic straconego. Może GÓRA wysłucha...
Z pozdrowieniami jasia