Jesteś tutaj: Strona główna / Forum / Gawędy o jedzeniu / Makaron Cannelloni

Forum

Makaron Cannelloni

Autor: lili10
Data: 2009-04-09 07:55:21

Witam serdecznie. mam pytanie na dzisiaj. Chcę zrobić nadziewany makaron Cannelloni ale nie wiem czy mięso wkładać do suchego makaronu, czy do podgotowanego? Pomóżcie!!!

Autor: Dorotaxx
Data: 2009-04-09 07:56:43

do podgotowanego .

Autor: lili10
Data: 2009-04-09 08:01:31

Dziękuję

Autor: Dorotaxx
Data: 2009-04-09 08:07:23

Bardzo prosze .

Autor: arabis
Data: 2009-04-09 08:09:28

ja robiłam z surowym podobnie jak lasagne :) też wyszło :)

Autor: Dorotaxx
Data: 2009-04-09 08:12:35

Płaty ciasta na lasagne tez chwilke gotuje

Data: 2009-04-09 08:09:42

Ja zawsze nadziewam suchy, nie za ciasno bo nadzienie pecznieje. Szczerze mowiac chyba nie umialabym nadziac podgotowanego bo on przecierz miekkawy jest?

Autor: Dorotaxx
Data: 2009-04-09 08:11:55

faktycznie robi sie miękki ale bez większych problemów wypełniłam go nadzieniem. Kiedys piekłam suchy i niestety część ciasta była surowa i twarda

Data: 2009-04-09 08:15:56

Dziekuje, a przy surowym trzeba tylko o tym pamietac ze on potrzebuje wiecej sosu bo wchlania. Musi byc dobrze przykryty sosem wtedy nie pozostanie twardy. Sos nie powinien byc tez za gesty - makaron wchlonie plyn - ani za plynny,ot taki w sam raz Pozdrawiam i wesolych swiat!

Autor: Dorotaxx
Data: 2009-04-09 08:25:43

Faktycznie problem tkwił w sosie. Nie polałam boków makaronu i w tych miejscach był twardy jak kamien :-)  ale człowiek na błędach sie uczy . Jesli bede nastepny raz robic to ponownie sprobuje z surowym .

Przypomniało mi sie teraz jak gotowałam makaron na lasagne . W jednym garnku miałam wrzącą wode a obok w takim samym zimną . Wyjmowałam podgotowane płaty i wsadzałam do zimnej ,zeby makaron sie zachartował . Nie wiem czemu ale rozum mi odebrało i wsadziłam cała reke do wrzątku . Pomyliłam sobie garnki . Cudem nic mi sie nie stało bo momentalnie włozylam reke do zimnej wody .W kuchni trzeba bardzo uwazac bo do nieszczescia moze dosc bardzo łatwo

Tobie Dorotko również życze Wesołych, spokojnych świąt spędzonych w gronie najblizszych
Pozdrawiam serdecznie

Autor: renataz36
Data: 2009-04-09 08:17:41

Zawsze robię w surowym makaronie. Polecam przepis Aleex na canelloni, jest wspaniały

Autor: Krystyna911
Data: 2009-04-09 10:43:46

Zawsze robię z surowym makaronem. Kupuję taki, gdzie pisze że nie wymaga wstępnego gotowania. Zawsze wyszedł tak jak potrzeba.

Autor: Paola_r
Data: 2009-04-09 11:09:13

Ja też z opcji suchego canelloni i suchej lasagni ;)
Swoją drogą, kusi mnie juz od jakiegoś czasu tak przyrządzone canelloni :
Canelloni - plaster miodu, z książki Jamiego Olivera "Gotuj z Oliverem" (zdjęcie pochodzi z książki)


W pieczeniu wygląda fajnie, ale mam wątpliwości, czy da się to potem jakoś foremnie wyciągnąć z naczynia i estetycznie (nie jako mieszaninę kawałków cannelloni z sosem) podać ?
Ktoś próbował już może takiego sposobu ?

Autor: agik
Data: 2009-04-09 11:09:31

Robię z suchego.
Kiedyś podgotowałam i połamały mi sie rury, a poza tym- nie umiałam nadziać.
Teraz już robię wyłacznie z suchego, pamiętając tylko o tym, zeby na spodzie i na wierzchu był sos.

Autor: AsiulkaPINK
Data: 2009-04-09 15:02:24

W kraju makaronu czyli Italii, w ktorym obecnie przyszlo mi mieszkac makaronu na lasagne i canelloni nie gotuje sie przed zapiekaniem, wazne aby nie brakowalo mu sosu pomidorowego, beszamelu no i oczywiscie parmezanu. Sosy wchlona sie do makaronu podczas zapiekania i napewno nie bedzie twardy. Wesolych Swiat dla wszytkich :)

Autor: Pola42
Data: 2009-04-09 16:03:04

Nauczona przez rodzinkę z południa tez właśnie tak robię. Nie podgotowuję płatów lasagne ani canelloni, tylko robię je w sporo wiekszym naczyniu podlewając obficie sosem od dołu i góry :)

Autor: Kluko
Data: 2009-04-09 16:37:01

Ja zawsze wkładam do suchego makaronu. Tak samo robie z lasagną:)

Autor: anna702
Data: 2009-04-09 19:16:13

Kwestia gustu, jesli ugotujesz (1 min. w solonej wodzie) bedzie wilgotnniejsze danie, jesli zrobisz na sucho pamietaj zeby sos byl bardzo lejacy...obydwie metody sa poprawne...pozdrawiam

Autor: aga_s
Data: 2009-04-17 11:45:22

trzeba go najpierw ugotować,
jest fajny przepis na taki makaron ze szpinakiem na http://mocsmaku.pl/przepisy_sowa.php?id=18
polecam, naprawde fajne!

Data: 2009-04-17 11:55:15

Reklamy tu sa platne zachecam za zaznajomienie sie z regulaminem strony.

Wyjec

2015-05-05 06:01:15
Dżanina Fonda
a jeszcze jak godziwa!
2015-05-05 06:07:14
Dżanina Fonda
kurcze, wymyśliłam sobie co zrobię rano w kompie
2015-05-05 06:07:51
Dżanina Fonda
chciałam zamówić pokrowce do samochodu - zonk! - pytają o jakieś pierdeluty, któretylko mąż zna a on śpi
2015-05-05 06:08:06
Dżanina Fonda
chciałam zamówić karmę dla zwierzaków - nie ma!
2015-05-05 06:08:22
Dżanina Fonda
mam chwilowo nadmiar czasu - jakieś 10 min. :D
2015-05-05 06:45:31
matani
meguś, jestem z ciebie dumna! i zazdroszczę ;) czarna mamba szykuje sie do wesela córki i robi wielki przewał domu i nie chce mi towarzyszyć :( a samej mi jakoś tak... nijak :( choć teraz mam 2 dni kiedy bym mogła :)
2015-05-05 07:20:54
Beata500
witam
2015-05-05 07:21:13
Beata500
Dżani , w jakich betach, ja od 5.00 w pracy.
2015-05-05 07:21:27
mggi63
dzień dobry:)
2015-05-05 07:21:42
mggi63
Dzani wynik bedzie w piątek...
2015-05-05 07:21:45
Beata500
Przerwe musze sobie zrobic dwugodziina na zabiegi , potem znowu do pracy.
2015-05-05 07:21:58
mggi63
nie wiem o jakiej oslicy mówisz? ;0
2015-05-05 07:22:22
Beata500
doczekałam sie zabiegów na NFZ , rejestrowałam sie w styczniu
2015-05-05 07:22:33
mggi63
kurcze jak Ty to robisz,ze rano jeszcze miewasz nadmiar czasu....:)
2015-05-05 07:28:34
Beata500
mggi, nadmiaru czasu to nie mam. Kierowcy sie rozjechali z towarem, to miałam wystawic, czyli faktury i inne dokumenty zrobione, a klienci indyidualni to za jakaś godzinę zaczna przychodzic
2015-05-05 07:29:43
Beata500
jak kierowcy wrócą, to przywiozą mi dokumenty , które bede musiała klepać do komputera , więc wtedy robory sporo
2015-05-05 07:30:57
Beata500
aaa, o tym nadmiarze czasu to było do Dżani, nie doczytałam
2015-05-05 07:36:32
megi65
Beataka Ty to wiem .. ranna ptaszyna i bez markocenia wstajesz ...
2015-05-05 07:37:37
megi65
Dżani szykujesz się na emeryturke ...ale nie chce martwić ...baaa .. jednak jakieś marzenia warto mieć ..
2015-05-05 07:38:50
megi65
dzisaj jak nawiedzona pognałam po ... bułki ..
2015-05-05 07:39:12
megi65
zaparasza.. fitnes , nicejska , wenecka i żytnia z nasionkami ...
2015-05-05 07:39:59
megi65
twaróg , szynka , pomidor ( ten karboawany smaczny ) zansz je Beacia ..
2015-05-05 07:40:36
megi65
i szczypior z rancza ....
2015-05-05 07:47:16
Beata500
megus, ja na emeryturkę za dwa lata
2015-05-05 07:49:58
Beata500
megus, ja to już nawet nie umiem poleżeć długo w lóżku, kręgosłup mnie boli, więc i tak wstaję , nawet ja nie ide do pracy
2015-05-05 07:53:50
megi65
co Ty ... już za dwa lata ... ??
2015-05-05 07:54:26
megi65
mój mąż ma to samo .... hyca szybko z łóżka bo zawsze cos go łupie ..
2015-05-05 07:54:46
megi65
chyba na targ skoczę ... jest rabarbar ... ?
2015-05-05 07:55:21
Beata500
rabarbaru jest dużo , taka pora
2015-05-05 07:55:46
Beata500
emeryturka z KRUS , wczesniejsza
2015-05-05 07:56:26
Beata500
gdyby nie wiek, to byłabym juz dwa lata na emeryturze
2015-05-05 07:57:31
Beata500
megus teraz królije botwina, szczaw , szpinak , kapusta młoda
2015-05-05 07:58:51
megi65
aaa to odpalam ... rowerek na targowisko ..
2015-05-05 07:59:33
megi65
aaa krusowska ... a to daj ci Panie .... cały worek , bo to cieżko wypracowane ..
2015-05-05 08:00:04
Dżanina Fonda
megi, do tej emeryturki to mi trochę brakuje ale pomarzyć można
2015-05-05 08:01:07
Dżanina Fonda
mggi - nadmiar czasu bo mąż i Młoda spali, obydwoje dzisiaj wolne, tak więc nie było do kogo ust otworzyć to ze wszystkim sie szybko i samotnie uwinęłam i miałam 10 minut gratis
2015-05-05 08:01:28
Dżanina Fonda
żeby nie to, że z koleżankami jeżdżę do pracy, to bym wczesniej z domu wyszła
2015-05-05 08:02:21
Beata500
wyszłam na papierosa, a tam piękny deszczyk majowy
2015-05-05 08:02:45
Dżanina Fonda
a co do oślicy - nie pamiętasz? Na Krańcowej mieli w ogródku oślicę. Ta zołza ZAWSZE umiała wyjść z posesji a ludzi nie znosiła. Potrafiła kogoś gonić (dosyć skutecznie) przez kilkaset metrów. Niejeden dzieciak się na kopa załapał. :DDDDDDD
2015-05-05 08:03:46
Dżanina Fonda
Bali się jej wszyscy sąsiedzi jak ognia. Ale czasy były takie, że nikt się nie czepiał i na policję nie zgłaszał, po prostu każdy się pilnował i ją szerokim łukiem omijał
2015-05-05 08:04:00
Beata500
Dżani, wizyta u weterynarza mnie czeka, cos Maxi trzeba podać na wzmocnienie w zastzrykach, zaczęła źle reagowąć na tabletki
2015-05-05 08:04:04
Dżanina Fonda
ludzie, pogoda w Lublinie jest!
2015-05-05 08:04:37
Dżanina Fonda
czyli jest szansa, że Moje Szczęście w eleganckich gaciach zalegnie w hamaku.... i bedzie szyku zadawał na całą okolicę :DDD
2015-05-05 08:05:23
Beata500
mój chyba jednak nie zalegnie, na razie 19 stopni i deszcz
2015-05-05 08:05:49
Beata500
a juz mu eleganckie gacie naszykowałam
2015-05-05 08:14:23
Bahati
Dobry. Szkola strajkuje, cala 4 jeszcze spi , 30 stopni w cieniu zaplanowali, piknik nad jeziorem na jutro chyba przelozymy
2015-05-05 08:15:49
mggi63
ja za 3 lata na emeryturkę :D
2015-05-05 08:16:23
mggi63
też mam masaże od 27 maja :)
2015-05-05 08:16:42
mggi63
jest pogoda! i ma być!!!
2015-05-05 08:17:43
mggi63
a no widzisz Dżani nikt Ci nie szwendał się pod nogami i dlatego czas był :)
2015-05-05 08:25:12
Dżanina Fonda
Beatko, mogę tylko współczuć. :( Przypomina mi się jak moja Puma odchodziła - mięsaki :(((
2015-05-05 08:29:14
megi65
witaj Bahati ...
2015-05-05 10:01:10
Beata500
as, co tak z ukrycia? Nic nowego u Ciebie?
2015-05-05 10:26:14
mggi63
niekulturalnie tak zza rogu zaglądać....
2015-05-05 10:32:28
olaala
Może as nie zwyczajnie sie nie wylogowała..a tu już..nalot na dziewczynę... jak hieny!
2015-05-05 10:39:30
mggi63
nie przesadzaj....od razu hieny???
2015-05-05 10:40:00
mggi63
pytamy z grzecznosci....
2015-05-05 10:40:07
Bahati
Nie trEba sie wylogowywac, wystarczy zamknac przegladarke czy tam okno WZ
2015-05-05 10:40:23
mggi63
to zle??? w takim razie mamy inne spojrzenie na zycie....
2015-05-05 10:40:44
Bahati
Ubieram sie w cos mniej sportowego i ide...dzieciorom sie znowu buty skoncYly gwaltownie.
2015-05-05 10:40:52
mggi63
ot i prawda Bahati :)
2015-05-05 10:41:22
mggi63
no jak zwykle wszystkim na raz:)
2015-05-05 10:42:07
Bahati
Tylko tym duzym na szczescie dla mego stanu konta :D
2015-05-05 10:42:24
olaala
Bahati ja muszę sie wylogować, inaczej "wiszę" cały czas.
2015-05-05 10:42:34
Bahati
Bo juz lekko kuleje... A gdzie tu do pierwszego?! :)
2015-05-05 10:42:56
mggi63
hehehe dopiero był ;/
2015-05-05 10:42:59
Bahati
A skad wiesz, ze wisisz jak cie nie ma?
2015-05-05 10:43:34
mggi63
sprawdza na drugim cwaniara :D
2015-05-05 10:44:33
olaala
jak jestem w pracy to widzę czy jestem na wż ( inne łącze)
2015-05-05 10:45:12
Bahati
Aaa tak, ja niepracujaca to takich trikow nie znam :)
2015-05-05 10:46:32
olaala
bahati u was teraz ferie?
2015-05-05 10:46:42
Bahati
Nie
2015-05-05 10:46:48
olaala
czy wakacje???
2015-05-05 10:46:55
Bahati
U nas ferie nie istnieja, za miesiac wakacje
2015-05-05 10:48:29
Gluba666
Dzień dobry :)
2015-05-05 10:48:39
olaala
...aha po prostu mają wolne ...
2015-05-05 10:48:44
Bahati
Czesc :)
2015-05-05 10:48:55
Bahati
Nie, strajk w szkole
2015-05-05 10:48:56
Gluba666
nie mogłem się zalogować :/ też tak mieliście?
2015-05-05 10:49:10
Bahati
Dzis i jutro nie ma zajec, szkola zamknieta
2015-05-05 10:49:30
Bahati
Akurat typowo letnia pogoda wiec dzieciaki nie rozpaczaja
2015-05-05 10:49:59
Gluba666
pomogła dopiero zmiana hasła
2015-05-05 10:50:04
olaala
ja nie mogłam wejść na forum..a potem eklerek mi się podwoił:)
2015-05-05 10:50:18
Gluba666
"ostatnio na forum" też nie działało, nie znajdowało strony ale już jest okej
2015-05-05 10:50:41
Bahati
Czwartek zajecia krotko i pt jeszcze krocej, no placzu nie ma. W sobote wieczorem wyczekuja taty a w nd jest dzien mamy. Nienajgorszy tydzien
2015-05-05 10:51:05
Bahati
Forum nie dzialalo przez jakis czas
2015-05-05 10:51:13
olaala
najgorszy???dlaczego
2015-05-05 10:51:41
Bahati
Nienajgorszy. Najgorszy jest poniedzialek. Pozniej jakos leci
2015-05-05 10:52:36
Bahati
M. jedzie o 4 w nocy do Neapolu, mlode ida do szkoly i tak jest strasznie pusto do 17. Pozniej juz lepiej, a w okolicach czwartku to nawet przyzwoicie.
2015-05-05 10:52:40
olaala
a...zle przeczytałam...
2015-05-05 10:52:53
mggi63
nooo jak wpadniesz w rytm....
2015-05-05 10:53:21
mggi63
dzisiaj cos mi fiksował WŻ
2015-05-05 10:53:41
Bahati
Takie delegacje sa wykanczajace. W sumie to jestem sama ze wszystkim co sie dzieje w domu itp.
2015-05-05 10:54:06
olaala
na codzień masz malutką i jeszce psa:)
2015-05-05 10:54:16
Bahati
Moje zdolnosci i umiejetnosci naprawcze bardzo wzrosly przez ostatnie miesiace :D
2015-05-05 11:09:41
Dżanina Fonda
Bahati, ciesz się, że jeszcze młodym buty kupujesz
2015-05-05 11:09:57
Dżanina Fonda
moja nakupowała, a wszystkie takie "dorosłe", na obcasach
2015-05-05 11:10:20
Dżanina Fonda
powiedziałam, że nie dostanie kasy na nowe dopóki tych co ma - nie "znosi"
2015-05-05 11:10:56
Dżanina Fonda
zobaczymy, co będzie.... może też jej się gwałtownie pokończą, a może któregoś psa nmówi, żeby je pogryzł :)
2015-05-05 12:59:29
megi65
zarobiłam drożdżówke .... z rabarabarkiem będzie ..
2015-05-05 13:00:09
megi65
ale taka tradycyjna ..zagniatana z 1000 bąbelków ... jakoś nocna nie przypadała mni do gustu ..
2015-05-05 13:00:25
megi65
a co z tego wyjdzie .... ano zobaczymy ...
2015-05-05 13:00:49
megi65
oczywiście lukier cytrynowy i kruszonka też będzie ..
2015-05-05 13:03:30
olaala
witaj megi..posmak cytrynowy...musi być:)
2015-05-05 13:06:18
megi65
no ba ... oluś .. inczej ni da rady .. :))
2015-05-05 13:06:28
megi65
Basiu ... list .. :))
2015-05-05 13:06:59
megi65
oczywiście już widzę mine męża... jego piegowaty nos skurczony ...
2015-05-05 13:07:32
olaala
Nie lubi rabarbaru?
2015-05-05 13:12:28
Bahati
Jest tak goraco, ze poczekam na autobus, nie ma opcji pod gorke, nie chce mi sie :) buty kupione
2015-05-05 13:41:53
mggi63
megi to dawaj drożdżówe na talerzyku z obrusikiem i kwieciem:D i z kubasem mleczka wsiowego od krasulki:)
2015-05-05 14:00:23
megi65
hmm .... na razie rośnie ... dobra drożdżówa wymaga czasu ..
2015-05-05 14:00:55
megi65
skuche zrobiłam .. mogłam sok w cukrze zostawić ... ale zobaczymy ..
2015-05-05 14:56:45
as
Witam. U mnie wszystko super. Pogoda wspaniała. Dziś w cieniu 26 stopni
2015-05-05 15:06:18
megi65
as świetnie ..... swietnie .... ;))
2015-05-05 18:39:40
mggi63
co tak pusto?
2015-05-05 18:40:24
mggi63
u mnie też super i pogoda tyż ;-)
2015-05-05 18:51:54
Wkn
Jeśli chłop za rabarbarem nie przepada, zawsze można dodac dla niepoznaki nieco jabłek - i pocukrzyć, pocukrzyć - jego połowe ciasta :)
2015-05-05 19:10:19
Beata500
cześc wieczornie
2015-05-05 19:11:47
Beata500
rano deszcyk ciepły, potem upał, a teraz nie wiadomo co, niby zapowiadają burze
2015-05-05 19:14:43
Bahati
28 stopni w gej chwili, dobrze, ze pochmurnie i wietrznie. :)
2015-05-05 19:15:30
Beata500
Bahati , no to dla mnie ciut za gorąco
2015-05-05 19:16:00
Beata500
lubię ciepło, tylko mnie słońce nie lubi
2015-05-05 19:18:52
Beata500
megi, proszę przyjdź i mnie oświeć. Proszę o przepis na drożdżowe z rabarbarem.
2015-05-05 19:22:03
Bahati
Dla mnie tez ciut za cieplo dzisiaj
2015-05-05 19:22:56
Beata500
a jak Stefan reaguje na takie temperatury?
2015-05-05 19:23:12
Bahati
Wybieram ciasto na dzien mamy, dzieciaki szykuja mi jakies laurki, ktorych urody watpliwej co roku nie umiem docenic, niestety. Za rok poprosze o odszkodowanie za straty moralne. ;)
2015-05-05 19:24:22
Bahati
Stefan jak to pies Wloskiej rasy pasterskiej radosnie reaguje na wszystko, byle mogl sie polozyc i ilosc stada mu sie zgadzala :)
2015-05-05 19:24:51
Beata500
Bahati, ja mam do tej pory laurki, listy od mojej córki
2015-05-05 19:25:36
Beata500
listy z kolonii
2015-05-05 19:27:03
Beata500
moje czarnuchy wybierają zimne płytki przy takiej pogodzie
2015-05-05 19:27:40
Beata500
ale to już ze względu na wiek, kiedyś upał im nie przeszkadzał
2015-05-05 19:43:45
megi65
Beatko .. już wsio opisane ...
2015-05-05 19:44:10
megi65
a teraz wychodzę .... z ciastem . bo ''ten mój '' nie bedzie jadł.. ((( hiihih
2015-05-05 19:49:40
Beata500
meguś dzięki. Do druku poszło, ale sobie zrobię w sobotę. Bo to ciasto . które należy robić mając czas. W biegu nie da rady. Muszę zrobić, bo M. takie lubi.
2015-05-05 19:54:41
mggi63
megi bo zes rozbestwiła swojego chłopa ciastami ciastowymi a teraz z drozadżowym podchodzisz :-D
2015-05-05 20:02:33
Beata500
mggi, mój bardzo lubi drożdzowe . Moja teściowa piekła super drożdżówki, ale z głowy. nigdy nie potrafiła podać przepisu . Nie to ,że nie chciała, ona po prostu robiła na oko , miała wprawę . Widziałam jak bez żadnej miarki sypała prosto z torebki mąkę i inne składniki.
2015-05-05 20:05:01
Bahati
M tez nie lubindrozdzoweho ciasta, ale za cynamonowevrolki, domowe pieczywo, bulki z budyniem i owocami, wytrawne buly z nadzieniem davsie pokroic. :) ze o paczkach, long johnachi donutach nie wspomne. :)
2015-05-05 20:05:48
Bahati
Beata moje najlepsze drozdzowe tez sa od czasu, gdy odstawilam miarki. :)
2015-05-05 20:06:00
Beata500
i tak jak megi, zawsze rozdawała. Ponieważ mój tato bardzo lubi , to zdarzało jej piec specjalnie dla niego , bo akurat cos tam jej pomógł
2015-05-05 20:07:39
Beata500
Bahati, ale Ty to jesteś mistrz, a ja według przepisu, krok po kroku
2015-05-05 20:09:01
Beata500
Bahati, Ty takie cuda wymienasz , a ja marzę o zrobieniu prostej zwykłej , pulchnej drożdżówki
2015-05-05 20:09:09
Bahati
Nauczylam sie, ze wyrahiam az ciasto przy tozciaganiu nievrwie sie tylko powstaja dziury, wyrastajace jest rowne i gladkie, jesli ma cellulit znaczy, za suche
2015-05-05 20:09:49
Bahati
I ze 25 g drozdzwy na 500 g maki to absolutny max
2015-05-05 20:10:24
Beata500
a jak suche , to coś wtedy mogę dodać, żeby uratować?
2015-05-05 20:10:32
Bahati
A dodanie 1/3 szklanki wodnego zaczynu dziala cuda :)
2015-05-05 20:11:18
Bahati
Mleka cieplego wlbo wody
2015-05-05 20:12:07
Beata500
wodny zaczyn ?
2015-05-05 20:13:13
Beata500
rozumiem ,że woda i drożdże , ale dać na początku, czy wtedy , gdy widzisz , że za suche?
2015-05-05 20:13:18
Bahati
Tak, zobacz przepis na moj japonski chleb, tam opisalam, teraz czesto stosuje do wypiekow drozdzowych, nawet paczkow, jest duuuza roznica
2015-05-05 20:14:11
Beata500
już lecę zobaczyć
    Bahati: A dodanie 1/3 szklanki wodnego zaczynu dziala cuda :)
    Bahati: Mleka cieplego wlbo wody
    Beata500: wodny zaczyn ?
    Beata500: rozumiem ,że woda i drożdże , ale dać na początku, czy wtedy , gdy widzisz , że za suche?
    Bahati: Tak, zobacz przepis na moj japonski chleb, tam opisalam, teraz czesto stosuje do wypiekow drozdzowych, nawet paczkow, jest duuuza roznica
    Beata500: już lecę zobaczyć

Statystyki

Na naszej stronie znajdziesz:

63728 przepisów
1212 artykułów
260999 opinii
534976 wypowiedzi na forum
141993 zdjęć
70322 zarejestrowanych użytkowników
Zasady dotyczące cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.
Zamknij