Jesteś tutaj: Strona główna / Forum / Zdrowie i uroda / ostrogi

Forum

ostrogi

Autor: gosiekb
Data: 2009-08-05 22:25:52

Witam szanowne Zarloczki. Moj brat od pewnego czasu boryka sie z problemem ostrogi pietowej. Byl u lekarza, jest w trakcie zabiegow ale nie widzi po nich jakiejs znaczacej poprawy. Moze macie jakies doswiadczenie z tym schorzeniem i doradzicie co moglby jeszcze zrobic poza zabiegami zeby sie pozbyc tego dziadostwa? Z gory bedze wdzieczna za jakiekolwiek porady.
Pozdrawiam

Autor: luckystar
Data: 2009-08-06 03:10:10

Gosiekb, ja mam ostroge nie pod spodem ale z tylu piety (na jedno wychodzi, z tym ze ta pod spodem jest bardziej bolesna) i mialam 2 miesiace temu robiona Shock Wave Therapy to jest terapia stosunkowo nowa, polega na jakby uderzeniach elektromagnetycznych czy cos podobnego. Nie potrafie dokladnie wyjasnic bo terapie robi sie przy znieczuleniu miejcowym i moj lekarz oddzielil mi widok zabiegu zaslona, wiec nic nie widzialam. Polega to na tym ze ostroga powoduje zapalenie sciegien albo srodstopia (jesli ostroga jest pod pieta) albo Achillesa jesli ostroga jest z tylu piety jak moja. Ta terapia powoduje ze tkanka wokol sciegna sie szybciej goi. Czas gojenia trwa ok 3-4 miesiecy, ja jestem 2 miesiace po zabiegu i juz nie czuje zadnego bolu, chociaz przyznam ze na poczatek bylam rozczarowana, bo mialam wrazenei ze powinno przestac bolec tuz po zabiegu:))) Moja kolezanka miala robiony ten zabieg jakies 5-6 lat temu na ostroge pod pieta i do dzis na spokoj po jednym zabiegu. Zorientuj sie czy ktos robi takie terapie w Polsce, zdecydowanie polecam. Pozdrowienia dla brata:))

Autor: gosiekb
Data: 2009-08-06 16:40:01

Dziekuje Luckystar, brat przy kontrolnej wizycie zapyta sie o ten zabieg, byc moze bedzie on w Polsce wykonywalny. Na razie zabiegi nie przynosza poprawy, byc moze na efekty trzeba bedzie dluzej poczekac, brat ma taka prace ze nieraz jest caly dzien na nogach.
W kazdym razie dziekuje za porade :)

Autor: magdam21
Data: 2009-08-22 01:10:21

Witam ,ostroga to naprawde nieprzyjemny  a raczej "bolacy "problem. Ostroga to nie zab, trzeba byc bardzo cierpliwym i w pierwszej kolejnosci dobrac sobie odpowiednie buty. To nie zart- prosze mi wierzyc ,ze dlugo chodzilam i szukalam ODPOWIEDNIEGO rodzaju butow i znalazlam takie w ktorych moge chodzic wszedzie i moje ostrogi nie daja znac jak kiedys.Pieta musi sobie znalezc odpowiednie podloze w bucie nie za twardym, odpowiednio szerokim, najlepiej wyprofilowanym. To naprawde nie musza byc buty baaaardzo drogie...Pozdrawiam i zycze wszystkiego dobrego.

Autor: gosiekb
Data: 2009-08-22 04:47:55

Dzieki za rade :) , moj brat wybral serie zabiegow ktore mu nie pomogly, na dodatek zle sobie stanal na ta sama noge i teraz wogule chodzic nie moze jest na zwolnieniu i na razie lezakuje. Z butami to moj brat od zawsze mial problemy, jest go kawal chlopa 198 cm a przy tej posturze to tez trzeba kawal buta, nosi nr 46. Dawniej to wogule mial problemy zeby buty kupic, ma noge wysoka na podbiciu i naprawde ciezko mu bylo buta kupic. Teraz czasy sie zmienily, jest wiekszy wybor. Mam nadzieje ze mu to jakos przejdzie a z butami to mu podpowiem :)

Autor: leszek
Data: 2010-08-16 15:03:20

Ponawiam zapytanie czy macie może sprawdzone domowe sposoby by ulżyć w bólu mam ostrogi w obydwu piętach ultradzwieki nic nie pomogły?

Wyjec

2015-07-02 09:49:27
Dżanina Fonda
ale może to być tez przeziębiony pęcherz... podobno takie same objawy :>>
2015-07-02 09:49:41
mggi63
jak widac co niektórym przeszkadza i normalna sytuacja na forum....ja nie ogarniam już....:((
2015-07-02 09:58:01
Beata500
dziewczyny , ale poprawiacie mi humor, taki zdrowy smiech .
2015-07-02 09:58:47
Beata500
Dżani ja mam cztery nerki, tzn . dwie podwójne , czysta patalogia. Może coś tez ze mna nie tak .
2015-07-02 09:59:23
mggi63
cooo masz 4 nerki??
2015-07-02 10:00:24
Dżanina Fonda
no tak, równie pazerna jak Bahati
2015-07-02 10:00:34
Dżanina Fonda
mggi - ano przeszkadza
2015-07-02 10:00:59
Dżanina Fonda
ja wyraziłam swoje zdanie o gejach, wiecej się staram nie odzywać, bo po co?
2015-07-02 10:01:11
Dżanina Fonda
ja ostatnio taaaaaka spokojna jestem i nie zaczepna
2015-07-02 10:01:17
Dżanina Fonda
normalnie, jak nie ja :))
2015-07-02 10:01:20
Beata500
no mam , patologiczne
2015-07-02 10:01:41
Dżanina Fonda
ale to dlatego, że postawowiłam byc lepszą żoną, matką i ogólnie lepszym człowiekiem
2015-07-02 10:01:46
Dżanina Fonda
ale nie wiem, jak bedzie
2015-07-02 10:01:51
Beata500
dawcą nie mogę być , one są podwójne i wieksze od normalnych
2015-07-02 10:01:58
Dżanina Fonda
podobno dobrymi chęciami piekło wybrukowane :))
2015-07-02 10:02:36
Dżanina Fonda
a może z tych dwóch cynaderki w sosie? Cooo?
2015-07-02 10:02:58
Dżanina Fonda
podobno zasmaczniste ale nie albo nie wyszły, albo zupełnie nie mój smak
2015-07-02 10:03:00
Beata500
zdarza się najcześciej, że ktos ma trzy , mnie obdarzyło czterema
2015-07-02 10:03:21
Dżanina Fonda
pomijam zapach w całym domu, syn przyjechał i aż go cofnęło z drzwi
2015-07-02 10:03:32
Dżanina Fonda
spytał, czy to koty cały dom zasikały?
2015-07-02 10:04:11
Dżanina Fonda
to ja już bym wolała trzecią rękę, np. na plecach
2015-07-02 10:04:29
Dżanina Fonda
mogłabym się sama drapać zamiast prosić... przechodniów
2015-07-02 10:04:37
mggi63
kurcze ale Ci sie trafiło Beatko :)
2015-07-02 10:04:51
mggi63
Dżani jakaś przemiane przechodzisz:)
2015-07-02 10:05:05
Beata500
e tam, ja bardzo lubię cynaderki
2015-07-02 10:06:57
Beata500
Dżani , mnie tam maz powiedział , że ostatnio sie niedobra zrobiłam
2015-07-02 10:52:56
Dżanina Fonda
o widzisz! to musisz coś postanowić!
2015-07-02 10:54:15
mggi63
oj tam od razu postanowić,chłop raz zajęczał i juz sie będzie zmieniała....:))
2015-07-02 10:55:09
mggi63
a co Ty tak wszystkich nawracasz Dżani tak w ogóle???
2015-07-02 10:55:19
mggi63
cooo????
2015-07-02 10:55:27
mggi63
tłumacz sie tu....:)
2015-07-02 10:55:30
Dżanina Fonda
no nie wiem.... mówię, że jakas dziwnie dobra się robię
2015-07-02 10:55:39
Dżanina Fonda
może to wizja urlopu????
2015-07-02 10:55:45
Gluba666
Dzień dobry :)
2015-07-02 10:56:28
Dżanina Fonda
jutro ostatni dzień ... lalala..... a jak wyjadę, to mnie nie zobaczycie, bo tak netu nie ma... uwolnię was na trochę od siebie
2015-07-02 11:04:47
Dżanina Fonda
heloł, Gluba :)
2015-07-02 11:36:56
mggi63
ale Ci superrrr Dżani :)
2015-07-02 11:37:28
mggi63
wspaniałego i zdrowego wypoczynku Ci życzę :)
2015-07-02 11:38:00
mggi63
szkoda,że nie bedziesz na łaczach
2015-07-02 12:05:21
Gluba666
właśnie sąsiadka z kwiaciarni obok przyniosła do skserowania wydrukowany przepis i mówi, żebym sobie też skserował bo dobra sałatka z buraczków jest, no to patrzę, a tam źródło "wilekiezarcie.com" :D
2015-07-02 12:28:17
mggi63
hahahaha :D
2015-07-02 12:50:12
Dżanina Fonda
ej, no to zapodaj ten przepis :D
2015-07-02 13:03:01
Gluba666
znalazłem :) http://wielkiezarcie.com/recipes/30007155
2015-07-02 13:03:31
Gluba666
nie wiem czy fajne bo nie robiłem :)
2015-07-02 13:08:54
mggi63
mam w swoich przepisach podobną i polecam jest bardzo smaczna a ja robie zawsze z podwójnej porcji bo u mnie schodzi ta sałatka :)
2015-07-02 13:09:12
mggi63
oczywiście dla tych co lubia buraczki :)
2015-07-02 13:10:14
mggi63
http://wielkiezarcie.com/recipes/30110952
2015-07-02 13:32:20
Gluba666
ja bardzo lubię buraczki, wczoraj miałem do łobiadu zasmażane na maśle podane do ziemniaków i strogonowa :)
2015-07-02 13:40:16
mggi63
ja dzisiaj mam do obiadu do szyneczki w sosie mniammm:)
2015-07-02 13:41:12
mggi63
moje dziecię szczególnie pochłania buraczki :)
2015-07-02 13:42:34
Dżanina Fonda
a ja dzisiaj nie mam! ale na zimę też robię, chyba z tego przepisu co mggi
2015-07-02 13:44:52
Dżanina Fonda
chyba z tej.... ale komentarza dlaczego nie dałam?
2015-07-02 13:45:00
Dżanina Fonda
http://wielkiezarcie.com/recipes/30011365
2015-07-02 13:49:53
mggi63
bo Ciebie trzeba gonic bys dodała :) zapominalska!
2015-07-02 13:50:57
Dżanina Fonda
łojtam, łojtam! :>
2015-07-02 13:51:12
mggi63
ten przepis stary jak świat...
2015-07-02 13:52:56
mggi63
niii ma łoj tam
2015-07-02 13:53:12
mggi63
zbieram sie do domku...narka :)
2015-07-02 13:56:41
Dżanina Fonda
pa pa
2015-07-02 21:00:54
megi65
Witam wieczorem
2015-07-02 21:01:25
megi65
Podróż i pogoda ok
2015-07-02 21:23:01
mggi63
dobranoc... z migrenką ;-)
2015-07-03 05:21:38
megi65
Dzień dobry z pięknym świtem za oknem
2015-07-03 05:22:11
megi65
Na to już dzień na calego
2015-07-03 05:22:30
megi65
Szkoda mieć oczxy zamknięte
2015-07-03 06:11:50
agusia040675
dzień dobry wszystkim
2015-07-03 06:12:25
Dżanina Fonda
Hejka! Jakiż piękny dzień - ostatni przed urlopem. :)))))
2015-07-03 06:15:55
agusia040675
Dżanino udanego urlopu życzę
2015-07-03 07:18:43
mggi63
dzień dobry :))))
2015-07-03 09:02:28
Dżanina Fonda
Dziekuję, Agusiu
2015-07-03 10:19:11
mggi63
mi nie podziękowałaś wczoraj :(
2015-07-03 10:19:41
mggi63
jak mogłaś???
2015-07-03 10:28:40
as
Witam. W niedzielę dzieci wyjeżdżają na tydzień. My wyjeżdżamy w poniedziałek.
2015-07-03 10:33:24
mggi63
as i dokad jedziecie? aleee super ! :)
2015-07-03 10:36:32
as
Krynica zdrój i może Poronin
2015-07-03 10:37:03
mggi63
fajnie :)
2015-07-03 10:42:12
dorotaibasia
dzień dobry:)
2015-07-03 10:43:06
dorotaibasia
ktoś polecał kiedyś stronkę z dokładna prognozą pogody (smakosia?) kojarzycie?
2015-07-03 10:44:46
Gluba666
Dzień dobry :)
2015-07-03 10:44:57
Gluba666
wetteronline.de
2015-07-03 10:45:25
Gluba666
prognoza pogody przeważnie trafiona :)
2015-07-03 10:48:08
Dżanina Fonda
Mggi, mggi, mggi!!!!! Wybacz mię! Dziękujęęęęęę!!!!!!! :)
2015-07-03 10:49:22
Dżanina Fonda
a ja polecam meteo.pl masz tam wszystkie parametry
2015-07-03 10:54:40
mggi63
wybaczam Tobie tym razem :)
2015-07-03 11:20:28
Beata500
Witam
2015-07-03 11:20:54
Beata500
od bladego światu poirę kołdry , poduszki, jak leci
2015-07-03 11:23:24
mggi63
chyba pralka pierze? :)
2015-07-03 11:24:06
Gluba666
to ja też życzę Tobie Dżanino udanego urlopu :)
2015-07-03 12:19:30
Dżanina Fonda
Mggi - jakbym słyszała swojego męża! :((((
2015-07-03 12:19:53
mggi63
:D
2015-07-03 12:19:59
Dżanina Fonda
Gluba... a ja bardzo serdecznie dziękuję, z całego mojego zepsutego serduszka! :>
2015-07-03 12:24:27
mggi63
oj nie jest takie zepsute :))))
2015-07-03 13:31:31
dorotaibasia
Gluba, dziekuję :)
2015-07-03 18:49:58
Dżanina Fonda
człowieki, jak się gotuje na parze to kiedy się soli? jak się ułoży warzywa w sicie czy można dopiero po? bo ja nie mam zielonego pojęcia
2015-07-03 19:09:00
Bahati
Dopiero po :)
2015-07-03 19:27:37
Dżanina Fonda
dzięki, to kiepsko bo Słońce tego nie zje :((((
2015-07-03 20:47:49
as
ja solę na początku ale trochę soli ucieka otworami
2015-07-03 20:51:46
megi65
Witam wieczorem
2015-07-03 20:52:22
megi65
AS udanego wypoczynku
2015-07-03 20:52:38
Dżanina Fonda
as, czyli poukładane warzywa, surowe?
2015-07-03 20:52:39
megi65
Dobrej nocy
2015-07-03 20:53:44
Dżanina Fonda
bo ja dzisiaj pierwszy raz w życiu gotowalam sobie marchewkę, nie byłam pewna co i jak, mnie smakowała i bez soli
2015-07-03 21:00:56
mggi63
warzywa mają w sobie sole mineralne i podczas pieczenia czy duszenia wydzielają i nie koniecznie trzeba solic chyba,że ktoś nie umie inaczej jeść
2015-07-03 21:04:53
mggi63
ja lubię marchewkę przyprawioną ziołami prowansalskimi,uduszoną mniam :-)
2015-07-03 21:30:24
as
bez soli nie zjemy
2015-07-03 21:31:17
as
owszem jest aromatyczne ale nie słone więc surowe solę bo posolenie po ugotowaniu to nie to samo dla mnie
2015-07-03 21:31:38
as
megi dziękuję
2015-07-03 21:36:37
mggi63
dobranoc :-)
2015-07-03 21:36:43
Dżanina Fonda
as, dzięki, własnie o to mi chodziło!
2015-07-03 21:37:14
Dżanina Fonda
mggi - no właśnie "ktoś" nie potrafi bez soli, z czym od lat walczę... jak z wiatrakami
2015-07-03 21:37:36
Dżanina Fonda
moje dziecko własnie jadło bób ze swoim kotem..
2015-07-03 21:38:06
Dżanina Fonda
przerażające, ile to stworzenie potrafi bobu w siebie władować!! (kot a nie Młoda)
2015-07-03 21:38:24
Dżanina Fonda
tym bardziej przerażające, że śpi u mnie w pokoju....
2015-07-03 21:38:40
Dżanina Fonda
przewiduję niespokojną noc :D
2015-07-03 21:39:25
Dżanina Fonda
dobra, wskakuję do łóżka i czekam na Słońce Moje....
2015-07-03 21:39:38
Dżanina Fonda
może nie odlecę zanim wróci z pracy
2015-07-03 21:40:31
Dżanina Fonda
oczywiście o ile nie zasłabnę od kocich bąków!
2015-07-03 21:40:52
Dżanina Fonda
dobrej nocy wszystkim :)
2015-07-04 02:04:51
Bahati
Dobranoc :)
2015-07-04 02:21:53
ekkore
Hej!
2015-07-04 02:25:09
ekkore
Już śpicie wszyscy pewnie. Ja wazywa na parze solę jak as - przed gotowaniem. Nie cierpię solenia po - bo wyczuwam sól jako osobny składnik i mi przeszkadza, czasami podrażnia gardło (zastanawiam się czy można mieć uczulenie na sól). Posypuję warzywa po wierzchu - albo z łapy, albo z solniczki. One nie są słone jak normalnie - ale dla mnie ta ilość wystarcza dla uwydatnienia smaku, pozbycia się bezpłciowości
2015-07-04 06:45:49
mggi63
dzień dobry :-)
2015-07-04 07:00:47
megi65
Witam w słoneczny poranek
2015-07-04 07:02:26
megi65
I myk dalej ,szkoda dnia na maznie palcem po klawiaturce
2015-07-04 07:02:57
megi65
Przyjemności wszelakiej
2015-07-04 09:27:32
Bahati
Dobry :)
2015-07-04 09:27:55
Bahati
Myjuz o 8 bylismy po godzinnym spacerze :)
2015-07-04 09:35:10
Gluba666
Dzień dobry :)
2015-07-04 10:57:22
Dżanina Fonda
helol
2015-07-04 10:58:13
Dżanina Fonda
a my o 8 siedzieliśmy w 4 w jeziorze :P
2015-07-04 11:18:53
Gluba666
a my o 8 siedzieliśmy w makdonaldzie, a po śniadaniu zakupy w lidlu z okazji tygodnia francuskiego :P
2015-07-04 11:19:15
Gluba666
kupiłem dużo różnych serów m.in. :)
2015-07-04 11:19:49
Gluba666
będzie jakiś quiche, jeszcze do końca nie wymyśliłem :)
2015-07-04 14:15:06
ekkore
A ja dopiero co wstałam... Córka obudziła telefonem - bo jej się zapomnialo, że dzisiaj sobota. Od wczoraj wolne - dzień Niepodległości. Wieczorem fajerwerki - mieliśmy oglądać z balkonu, ale osy zajęły nasz balkon, całkiem spore gniazdo już wybudowały. A że upał, okna pozasłaniane, to nikt nie wychodził
2015-07-04 14:15:56
ekkore
I nie widział co się święci. To już kolejne gniazdo w tym roku. W poniedziałek pewnie przyjdzie obsługa i usunie, jak i poprzednie
2015-07-04 14:16:34
ekkore
Pora na śniadanie. Dzisiaj pancaksy z owocami, jogurtem i bitą śmietaną
2015-07-04 22:15:37
as
o godz 8 toja spałam
2015-07-04 22:15:44
as
dzieci spakowane
2015-07-04 22:16:01
as
jutro po obiedzie wyjeżdżają na tydzień
2015-07-04 22:37:46
mggi63
no i niech jadą :)
2015-07-04 22:37:55
mggi63
i Wy też :)
2015-07-04 22:38:20
mggi63
wypoczywajcie i wykorzystujcie wolne chwile :)
2015-07-04 22:39:06
mggi63
to miałas roboty z wyprawieniem ich ...poprac...poprasowac...spakować...
2015-07-04 22:39:26
mggi63
kurcze galimatias :))
2015-07-04 22:39:41
mggi63
dobranoc :)
2015-07-04 22:41:27
as
trochę to trwało. Jeszcze jutro buty muszę spakować
2015-07-04 22:42:05
as
3 waliski
2015-07-04 22:42:24
as
walizki
2015-07-04 22:53:22
as
jutro my się pakujemy
2015-07-04 22:56:02
as
dobranoc
    mggi63: dobranoc :)
    as: trochę to trwało. Jeszcze jutro buty muszę spakować
    as: 3 waliski
    as: walizki
    as: jutro my się pakujemy
    as: dobranoc

Statystyki

Na naszej stronie znajdziesz:

63873 przepisów
1213 artykułów
261830 opinii
537569 wypowiedzi na forum
144152 zdjęć
70481 zarejestrowanych użytkowników
Zasady dotyczące cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.
Zamknij