Jesteś tutaj: Strona główna/ Forum / Rozmowy wolne i frywolne / kamień w pralce

Forum

kamień w pralce

Data: 2012-09-12 14:03:17

Witam,moje drogie mam problem z pralką,ma już swoje lata ok 10 i dzisiaj zaczeła wydawać dziwne dźwieki coś w niej trze jak się kręcić bęben.To chyba nagromadzony kamień boję się że lada dzień pralka przestanie działać,zastanawiam się czy teraz odkamienie pralki ma jeszcze sens,czy to jej badziej nie zaszkodzi,czy któraś z was odkamieniała kilkuletnią pralke?? Żarłoczki pomóżcie bo nową pralke nasz domowy budżet w tym roku nie przewiduje.

Autor: belkot68
Data: 2012-09-12 14:25:55

Jesli ma się zepsuć przez nadmiar kamienia to i tak się zepsuje.Wsyp paczkę lub dwie kwasku cytrynowego ,nastaw na gotowanie i po kamieniu.Do każdego prania dodawaj łyżkę sody,zmiękcza ona wodę i kamień się nie osadza a srodki piorące lepiej dopierają.

Autor: iwa1
Data: 2012-09-12 14:30:27

Miałam ten sam problem .Wponiedzialek był majster ,grzałka zakamieniona.Ale poradził mi .zeby kupić 2 paczuszki kamixu do odkamieniania czajników i puscic pranie  na 60 stopni i raz w miesiacu powtarzac ,a problem sie wiecej nie pojawi. Pozdrawiam

Autor: caroline1983
Data: 2012-09-12 14:28:23

To moga być też zuzyte łożyska. Swego czasu miałam ten problem co ty - poszły łozyska i pompa wody, naprawiac nie opłacało się bo pralka miała juz swoje lata, a na nowa nie miałam pieniędzy. Kupilismy uzywana - mielismy farta bo była mało uzywana a właścicielka musiała się przeprowadzic i potrzebowała mniejszej. Mamy juz ja chyba ze 3 lata i narazie wszystko jest ok.

Autor: megi65
Data: 2012-09-12 15:58:00

Stawiam na wyrobione łożyska .. Przy kamieniu nie ma takego tarcia. Wymiana łożysk całkowicie nieopłacalna , prala będzie do czasu służyć i .... padnie :(. Trzeba rozglądać się powoli za nowszym modelem .. ::))

Autor: bogdzia
Data: 2012-09-12 18:51:43

Ja też obstawiam zużyte łożyska. Albo coś się dostało pod bęben, u mnie kiedyś podlazła fiszbina od biustonosza, ale to była jazda. Mąż się wściekał, a jak ją wydobył, to się nadziwić nie mógł, że coś takiego babki noszą w bieliźnie, toż to jak sztylet, hehehe.

Autor: agacia3323
Data: 2012-09-14 12:15:05

Dlatego biustonosze piorę ręcznie aby nie narażać się mężowi...hhehehe

Autor: bogdzia
Data: 2012-09-18 15:38:21

a ja lubię hardcor i narażanie się ;-)

Autor: anqe
Data: 2012-09-18 17:45:56

a ja wszystkie rzeczy odbiegające od standardu ciuszków czyli ( staniki, buty, rzeczy z rzepami, ubrania bardzo delikatne, z duzymi plastikowymi elementami lub paskami których nie da się wyciągnąć) piorę w workach z siateczki i nic mi się dzięki temu nie zniszczyło nie pohaczyło i nawet jak wysunął się drut se stanika to został w worku

do bielizny worki gęste do innych ubrań rzadkie większość kupiłam w jusk a mam ich około 10 sztuk różnych rozmiarów 

Autor: bogdzia
Data: 2012-09-18 17:56:47

Tak czy siak, stanik do wyrzucenia

Autor: as
Data: 2012-09-18 22:20:18

Ja nigdzie tych worków z siateczki nie mogę znaleźć. Pytałam w kilku sklepach i wszędzie mówią, że czasami mają ale nie teraz.

Autor: renataz36
Data: 2012-09-19 07:21:46

kochana poszukaj na allero, ja własnie wczoraj sprawdzałam ceny za 1 szt ok 10,- zł a za komplet 3 różnych rozmiarów 19,- zł. Pozdrówka

Autor: as
Data: 2012-09-19 09:45:24

Na allegro akurat nie szukałam. Dzięki

Autor: ekkore
Data: 2012-09-20 18:56:45

W rossmanie

Autor: as
Data: 2012-09-20 22:34:55

pytałam i nie mieli

Autor: anqe
Data: 2012-09-20 22:37:20

w jusk są po 5-10zł w zależności od rozmiaru - mam w kształcie kuli do staników z gęstej siatki i z rzadkiej siatki wielkości jaśka i pół jaśka

Autor: jjacek25
Data: 2012-09-12 19:08:29

Wymiana łożysk nieopłacalna ??? Osobiście wymieniałe sobie w sobotę łożyska w pralce amica. Koszt całkowity 28 zł i około 3 godzin czasu. Można zrobić samemu. Ja mam dwie lewe ręce a dałem sobie radę przy pomocy innego forum. Zreszta jak ma iść na złom to czego się bać 

Autor: mamalenki
Data: 2012-09-13 00:04:01

zależy chyba od modelu,miałam whirpool ładowany od góry,łożyska koszyowaly 600 zł (jakieś zatapiane w plastiku)i do tego jeszcze fachowiec...Mąż ze szwagren rozebrali na części i sprzedali na złomie,zarobili 100zł,a pralkę kupiliśmy nową

Autor: jjacek25
Data: 2012-09-13 19:16:21

Moja to jest Amica. Ma 3-4 lata i też z tych droższych (wyświetlacz LCD, 1200 obr/min itp.) A ten fachowiec chyba chciał za dużo zarobić bo całe kompletne bębny kosztują 300-400 zł. Mnie też powiedział przez telefon "fachowiec" 250 zł za robociznę i ok 100-120 za częsci gdzie zapłaciłem za dwa łożyska i uszczelniacz 28 zł. Dlatego sam spróbowałem bo wkładać w nią 400 zł to bez sensu a jak by się nie udało to już by była rozebrana do wyniesienia na złom :-)

Data: 2012-09-12 19:20:30

Najpierw spróbóje ja odkamienić a jak dalej będzie piszczeć i wygrywać dziwna melodie to pewnie bedą łożyska-dziękuje za waszą pomoc

Autor: marzena89gb
Data: 2012-09-12 20:00:36

raczej to będą łożyska i napewno opłaca się wymienić

Autor: hanah30
Data: 2012-09-12 20:45:22

Warto mieć znajomego mechanika lub kogoś złota rączka i co jakiś czas przeprowadzić konserwację pralki zajrzy naoliwi co trzeba oczyści, moja LUNA miała dużo lat jak padła

Autor: mamamirelki
Data: 2012-09-13 08:54:40

Ja też mam 10 letniego Whirpoola. Od początku używam tylko lepszych proszków (Vizir, Persil), które zawierają związki przeciwdziałające osadzaniu kamienia i rzeczywiście moja grzalka jest czysta. A te dziwne stuki to na pewno łożyska (jeśli wykluczy się, że coś nie wpadło do za bęben). Niekiedy wystarczy je przesmarować, a wymiana istotnie jest droga w droższych modelach. Przyczyną mogą być jeszcze zużyte "szczotki".

Data: 2012-09-13 09:02:51

Raz na jakiś czas robię tak zwane pranie bez prania, czyli wlewam do pralki pół litra octu i nastawiam program na 90 stopni. na kamień pomaga. Mam 13 letniego Boscha

Autor: mamamirelki
Data: 2012-09-13 14:25:57

Mój fachowiec radził mi wlać 10 l octu i włączać pustą pralkę na gotowanie. Ale mnie irytował ciemny nalot i nieprzyjemny zapach. Pralka przeżyła to bez problemu. Ww. twierdzi, że takie sensacje, jak smrodek i nalot sa spowodowane tym, że za mało gotujemy/ pierzemy w niskich temp. Ale jak w wyższych , skoro większość rzeczy tego nie wymaga (nawet pościele- ręczniki itp) - nie te czasy - gotowania, krochmalenia.

Autor: anqe
Data: 2012-09-13 23:17:16

absolutnie nie ma sensu, kiedyś do starej pralki zaczęłam sypać calgon jak kamień puścił to zaczęła przeciekać, ale jak już później kupiłam nową to sypię od poczętku - w grudniu stuknęło jej już 7 latek i działa bez zarzutu 

Data: 2012-09-14 08:22:23

Właśnie to jest to czego się obawiam że jak zacznę odkamieniać starą pralkę będzie jeszcze gorzej,osoba która naprawia pralki powiedziała żebym tego nie robiła bo efektem końcowym może być właśnie cieknąca pralka która chwile później będzie nadawała sie do opuszczenia naszego domu.Postanowiłam nic nie robić z pralką jak sie zepsuje to trzeba będzie kupić nową,nie mam odwagi jej odkamieniać a potem zalać sąsiadów-dziękuje za Wasze opinie.

Autor: frytka
Data: 2012-09-14 09:05:15

A  ja ze swoją pralką mam inny problem cieknie pod spodem ale dziwne bo nie zawsze.Zastanawiam się co to może być.Sprawdzałam czy to czasami nie jest z powodu niedomknięcia lub gumy,ale nic z przodu nie cieknie.Normalnie pomyślałabym,że jest gdzieś dziura pod spodem,tylko że nieraz jest sucha.Miał ktoś taki problem ?

Autor: bronilla
Data: 2012-09-18 15:35:42

Dziesięć lat to jak na żywot pralki bardzo dużo i jest całkiem normalne, że przestaje ona po takim czasie sprawnie funkcjonować. Twój budżet może nie przewidywać takiego wydatku jak nowa pralka, ale jednak przewidzenie wymiany urządzenia po 10 latach to konieczność. Można spróbować odkamieniania, jest szansa, że uda się przedłużyć użyteczność pralki o kilka miesięcy.

Autor: mint
Data: 2012-09-20 21:02:03

Zapobiegawczo, raz w m-cu uzywam "proszku" do czyszczenia,  likwiduje tez zapachy  

Autor: Jola666
Data: 2012-10-02 11:52:17

Gdzie to można kupić ?

Wyjec

2016-02-11 11:15:21
dorotaibasia
jelitówka? rzyganko jak sie patrzy....temperatura, dreszcze i ogólne fatalne samopoczucie
2016-02-11 11:16:25
dorotaibasia
zawsze mogłabym poprosic inna mamę która by zgarnęła Basie po drodze...ale nie padam na pysk jeszcze :)
2016-02-11 11:16:38
Bahati
Dokladnie, wymioty, biegunka, goraczka, bol brzucha...
2016-02-11 11:18:01
Bahati
U nas albo osobiscie odbierasz/zaprowadzasz albo autobus szkolny, w sytuacjach awaryjnych musisz napisac upowaznienie, inaczej nie dasza dziecka i koniec.
2016-02-11 11:18:12
dorotaibasia
w weekend dowiedziłam sie jeszcze o smierci młodej kobiety....i nie moge sie pozbierac :(
2016-02-11 11:19:07
dorotaibasia
mama chłopca z którym Basia chodziła do przedszkola...tez wychowywala go sama....
2016-02-11 11:19:10
Bahati
Do szkoly mamy baaardzo z gorki i niestety baaardzo pod gorke przez to do domu, czyli na dol piec minut marszu a w druga strone juz okolo 20, autobus to najlepsze rozwiazanie. :)
2016-02-11 11:19:34
Bahati
O losie, straszne wiesci.
2016-02-11 11:20:59
dorotaibasia
jakos tak moje myśli nieznośnie krążą wokół tego tematu...jak trudno jest życ dziecku bez rodziców?
2016-02-11 11:44:55
iwett
no, no śmierć zbiera żniwo,,,,,,tylko nie tam gdzie trzeba..........Pijaki, narkomani, oprawcy domowi mają się dobrze.......
2016-02-11 11:45:16
iwett
no i co z tym chłopcem będzie? Może ma dziadków?
2016-02-11 11:49:35
dorotaibasia
iwett...ma, i z tego co wiem jest z dziadkami ale oni też mają już swoje lata...
2016-02-11 11:53:20
dorotaibasia
zbieram sie do szkoły....jakies takie strasznie niesprawiedliwe to życie:(
2016-02-11 11:53:34
dorotaibasia
do "później"...pa
2016-02-11 13:44:41
as
Witam. dzieci jeszcze jutro do szkoły i dwa tygodnie ferii będą mieć. dla moich dzieci ten tydzień mocno pracujący bo jeden syn był już w tym tygodniu na dwóch różnych konkursach gminnych i powiatowych. Jutro ma jeszcze konkurs klasowy
2016-02-11 13:45:05
as
Na gminnym konkursie z matematyki zdobył III miejsce
2016-02-11 13:46:10
as
wczoraj dowiedział się, że w kwietniu będzie miał jeszcze inny konkurs czyli w kwietniu będzie miał aż dwa
2016-02-11 13:46:23
as
córka w marcu tez jedzie na powiatowy konkurs
2016-02-11 14:26:58
mggi63
dorcia zdrowiej kobietko !
2016-02-11 14:27:36
mggi63
as gratuluję sukcesów dzieci :-)
2016-02-11 14:28:26
mggi63
oby dobrnęły do finału :-)
2016-02-11 14:30:35
mggi63
Bahati a Twoje dziewczynki tez zdolniutkie :-)
2016-02-11 14:55:17
Bahati
Zdolniutkie? 10 punktow stracic w dwoch testach?! Rozumiem, ze srednia byla ok 70/110 ale...nieuki i tyle. U nas konkursow, olimpiad itp rzeczy nie ma.
2016-02-11 14:57:50
Bahati
Jakbyscie mieli ochote na puszysty sernik z ricotty na cieniutkim spodzie brownie, to zostawiam wam pol blaszki, druga czesc juz zaatakowaly dzieciory. :)
2016-02-11 15:40:02
ekkore
hejka. Za oceanem też jelitowka szaleje. U mnie się zastanawia trzeci dzień, zagwarantować czas na desce czy odpuścić. Na razie odeszła mi chęć jedzenia. no i przegonilo mnie jednorazowo. Ale na tym koniec. zobaczymy gdzie spędzę walentynki, miejmy nadzieję, że nie w toalecie. już lepiej w łóżku, nawet jak to nie będzie miało charakteru świątecznego. A mieliśmy iść na steki...
2016-02-11 15:53:31
mggi63
Bahati niemozliwa jestes ! :/
2016-02-11 15:53:57
mggi63
ekkore to Ty masz mini jelitówkę :)
2016-02-11 15:54:24
mggi63
nigdy nie było u mnie w rodzinie jelitówki....
2016-02-11 15:59:12
ekkore
Młody jak miał koło 3 lat wylądował w szpitalu. podejrzewali salmonelle. tydzień czasu na dwa końce. cały czas pod kroplowka. ja pomiędzy szpitalem a domem i karmieniem Młodej, miała 3 miesiące. też zaczynało mnie brać, ale tak jak teraz postraszylo. Oczywiście okazało się, że nie salmonella. Z perspektywy czasu myślę, że to były początki rotha wirusa
2016-02-11 16:00:49
ekkore
w sumie potem, nawet jak dzieciaki chorowały, mnie nie dopadło nigdy na poważnie
2016-02-11 16:03:33
Bahati
Mggi, niby zdaje sobie sprawe, ze jesli w klasie dzieci jest 20 to nie wszystkie moga byc najlepsze. Na szczescie nie znam uczucia, ze moje nie sa. Zobaczymy jak bedzie z najmlodsza, bo o ile cholernie zdolna, to tez bardzo nie lubi robic kilka razy tego samego, jesli juz sie nauczyla, nie ma szans jej zmusic.
2016-02-11 16:13:50
iwett
Bahati powinnaś być wyrozumiała.......Twoje dzieci nie ucza się w polskiej szkole.........Ja bym była szczęśliwa za takie wyniki.......
2016-02-11 16:14:37
ekkore
Ale przecież nie oceny są najważniejsze. Najlepsze jest przekonanie własne, że chce być najlepsza. Mój Młody nigdy nie chciał. Owszem, miał szczęście i trafiał do klasy z wysokim poziomem. Co by było, gdyby rownal w dół? na szczęście nie musiał a i tak świadectwo z paskiem miał, bez grama pracy. Gdyby chciał i miał motywację, mógł być najlepszy. ale nic z tego.
2016-02-11 16:15:46
ekkore
jak Młoda przynosiła 4, było hurra. Jak Mlody- oj opuścił się, taka zła ocena
2016-02-11 16:18:44
ekkore
ale tutaj w Stanach rozwinęła skrzydła. zabrakło zdolniejszego brata, który miał wszystko bez wysiłku. Jeszcze do końca w siebie nie wierzy, ale dużo pracuje. Najlepsza ocena z matmy nadal jest dla niej zaskoczeniem. Ona nie wierzy, że potrafi sama obliczyć, ciągle wisi nad nią widmo nauczycielki od matmy
2016-02-11 16:20:59
Bahati
Wyrozumiala bylam w pierwszej klasie. Skoro w drugiej potrafily byc najlepsze i nadal sa to niec sie ucza. Jedna chce byc najlepsza, druga po prostu jest. :) w domu z wlasnej woli prowadza dodatkowe zeszyty i bez przerwy robia notatki z historii, biologii, wiersze pisza albo czytaja ksiazki. Ale zeby to sie ruszylo od nauki, pobiegalo, potanczylo, cokolwiek to juz niekoniecznie.
2016-02-11 16:21:49
Bahati
Mloda2 za to jak wyruszy z psem na spacer to czasem trzeba dzonic i szukac, bo moze juz sa pod Rzymem... :D
2016-02-11 16:24:46
ekkore
to nie naciskaj za mocno. niech same chcą. żeby nie poszły w drugą stronę, w ramach protestu. Ślubny tak protestował. Zawsze był dobry, ale dla mamy to było mało. Musiał udawać, że się uczy, choć czytał. ale przez to zdarzało mu się to i tamto zawalić
2016-02-11 16:25:39
ekkore
to samo było na studiach
2016-02-11 16:26:07
ekkore
on musiał się uczyć, nie miał prawa chcieć
2016-02-11 16:28:43
mggi63
Bahato...żeby to nie poszło w druga stronę....
2016-02-11 16:28:51
ekkore
ja byłam dobra uczennica. Bo wstydzilam się mamy koleżanki, gdyby mnie pytała dlaczego mam gorszą ocenę. Aska była z gatunku ludzi lubiących się uczyć. Plus do tego musiała, ale w jej przypadku to wspolgralo ze sobą
2016-02-11 16:37:28
Bahati
Lepsze nie beda, wymagam tylko tyle, ile moga z siebie dac. Jesli zamiast sie uczyc beda sie opierdzielac i zawalac to sie policzymy. Gdyby przynisily np7-8, mimo staran to po prostu pogodzilabym sie z tym i tyle. Kazdy ma swoje obowiazki, one maja obowiazek sie przykladac w miare swoich mozliwosci. Nic im nie mowie przeciez :)
2016-02-11 16:38:55
Bahati
Nie zadaje tez pytan typu: ile osob tez dostalo 10? Komus poszlo lepiej?
2016-02-11 16:40:44
Bahati
Co dastala X czy Y. Pytam, czy sa z siebie zadowolone, przypominam, ze ucza sie dla siebie i
2016-02-11 16:41:18
Bahati
ze widze,mze sie przygotowaly i jestem dumna. A pozniej zaganiam do zamiatania. :D
2016-02-11 16:41:52
Bahati
W tej chwili wszystkie 3 bawia sie w masie piaskowej, nawet nie mam odwagi wejsc do kuchni :)
2016-02-11 16:46:51
mggi63
Bahati no Ty w końcu znasz swoje dzieciaki i wiesz na ile je stac a to wymagaj :D
2016-02-11 16:48:05
mggi63
oby tak trzymały ! :)
2016-02-11 16:48:30
mggi63
malutka moze byc inna tzn.zdolniacha tylko roszczeniowa .....:)
2016-02-11 16:48:54
mggi63
ale Ty mama rozsadna to sobie poradzisz :D
2016-02-11 16:50:41
mggi63
Bahato i jak po porannej powodzi ? :)
2016-02-11 16:52:08
mggi63
upiekłabym sobie jakis chlebek razowy ale taki coby sie nie narobic bo rece nie te :)
2016-02-11 16:52:26
mggi63
moze macie kobietki któras jakis przepisik.....
2016-02-11 17:11:45
mggi63
Bahati oczywiście a nie Bahato :-) jak smigam na klawiaturze kompa to tak się robi ... szybko
2016-02-11 17:11:45
dorotaibasia
mggi, a taki chlebek wyłacznie z ziaren robiłas?/jadłaś? bez mąki....
2016-02-11 17:18:43
dorotaibasia
moja przyjaciółka mnie uraczyła takowym...wielkosc piąstki a kosztował 9,99
2016-02-11 17:19:08
dorotaibasia
był bardzo dobry-to musze przyznac-ale nie za takie pieniadze...
2016-02-11 17:19:36
dorotaibasia
wyniuchałam juz w necie kilka przepisów i weekend-a ile sie nie rozłoze-upiekę
2016-02-11 17:50:50
mggi63
nie robiłam dorcia ... nie słyszałam nawet
2016-02-11 17:52:37
mggi63
ja to w ogóle wielbicielka ciemnego chłlebka :-) uwielbiam żytni odpowiada mi smak
2016-02-11 17:52:57
dorotaibasia
no to zaraz podeślę link...
2016-02-11 17:53:40
mggi63
prawdziwe chlebki i smaczne są drogie
2016-02-11 17:54:50
dorotaibasia
http://pyrynagaz.blogspot.com/2015/08/chleb-samo-ziarno-bez-maki.html
2016-02-11 17:55:50
mggi63
ja to w ogóle dziwna się zrobiłam bo wybredna :-) bułek nie jadam drozdzówek tym bardziej,ciast tez nie
2016-02-11 17:56:07
dorotaibasia
http://www.mirabelkowy.pl/2013/05/chleb-zmieniajacy-zycie-bez-maki.html
2016-02-11 17:56:29
dorotaibasia
http://www.olgasmile.com/chleb-bez-maki.html
2016-02-11 17:56:57
dorotaibasia
http://qchenne-inspiracje.blogspot.com/2015/08/bezglutenowy-chleb-z-samych-ziaren-bez.html
2016-02-11 17:57:04
mggi63
ale byly czasy,ze jadałam :-)
2016-02-11 17:58:36
mggi63
dzięki dorcia :-) jutro lukne bo z telefonu pisze
2016-02-11 17:59:26
mggi63
woow to takie zdrowe :-)
2016-02-11 17:59:40
iwciaG
Hejka...:))
2016-02-11 18:00:21
mggi63
hej iwciu :-) nie bylo Cie
2016-02-11 18:01:01
iwciaG
Mggi, jak chcesz tak na skróty chlebkowe, to polecam to od czego ja zaczynałam;))
2016-02-11 18:02:08
iwciaG
a mianowicie kup super pyszną mieszankę gotową z lidla....miesza się ciacho łyżką drewnianą i po wyrośnięciu piecze w keksówce:)
2016-02-11 18:02:53
iwciaG
aaaa nie było....bom na wybyciu feriowym była, a od dwóch dni nie wiem gdzie łapki wsadzić.....
2016-02-11 18:10:16
dorotaibasia
iwcia...do kieszeni łapki włóż :D
2016-02-11 18:10:48
dorotaibasia
lidlowski tez czasem kupuję i piekę ;)
2016-02-11 18:20:20
dorotaibasia
zmykam do wyrka...jakos kicham coraz bardziej, zapodam sobie coś na rozgrzewkę i bede sie lenic cały wieczór...
2016-02-11 18:42:49
Dżanina Fonda
Jak z lidla, to polecam mieszanke na slonecznikowy. Mnie inne nie zachwycily. Ale rzeczywiscie - nie moze nie wyjsc
2016-02-11 18:45:15
ekkore
nie zaglądałam do przepisu, bo na telefonie ciężko. powiedzcie mi czym skleja się chleb z ziaren? przecież ziarna to późniejsza mąka. Jak są ziarna pszenicy to i tak jest gluten.
2016-02-11 18:47:37
ekkore
ale mi skrót wyszedł. pierwsza część była odnośnie sklejania, druga glutenu. jedna nie wynika z drugiej, jakby się mogło wydawać
2016-02-11 18:54:46
dorotaibasia
ziarna skleja-w zależnosci od przepisu-albo masa jajeczna, albo babka płesznik/jajowata, albo woda z odrobiną miodu
2016-02-11 18:55:27
dorotaibasia
chyba nie trafię do tego wyrka dziś i wczesnej porze :D
2016-02-11 19:23:44
ekkore
ale to nie będzie chleb. tylko jajecznica z ziarnami. nijak to nie przemawia do mnie. chleb się składa z mąki, ziarna mogą być dodatkiem.
2016-02-11 19:25:15
ekkore
gdzieś ostatnio czytałam o serniczkach jajecznych, robiących za bułki. podobno furorę robią.
2016-02-11 19:55:41
alicja_bt
Ten chleb z ziaren jest pyszny
2016-02-11 19:57:38
Bahati
Do mnie ten chleb " odmieniajacy zycie" tez nie przemawia, no ale ja i tak zadnego pieczywa nie jem.
2016-02-11 19:58:01
alicja_bt
ale trzeba go zrobic zgodnie z przepisem, ja nie dodaje żadnych jajek
2016-02-11 19:58:32
Bahati
Reszta i owszem, ale pieke tylko bulki,bo mam fantastyczna piekarnie kolo domu i takiego chleba chocbym sie wsiekla nie upieke. :)
2016-02-11 20:02:21
Bahati
Zrobilam to slynne 15 minutowe ciasto francuskie, chlodzi sie do jutra, ciekawe, czy bedzie takie, jak trzeba :)
2016-02-11 20:20:41
iwett
Dorotko....zdrowiej tam bo chcę jutro pogadać o jajach.....:)) Teraz idę na film.......Dobranoc Wszystkim!
2016-02-12 06:38:25
agusia040675
Dzień dobry
2016-02-12 07:10:10
Bahati
Czesc :)
2016-02-12 07:10:36
Dżanina Fonda
Witam cieplutko :)
2016-02-12 07:11:05
Dżanina Fonda
Dorota - dzieki wielkie na namiary na chlebki, skorzystam ja przy okazji :)
2016-02-12 09:20:02
iwett
Witam słonecznie....:)
2016-02-12 09:27:55
iwciaG
doberek:))
2016-02-12 09:35:56
mggi63
dzień dobry :)
2016-02-12 09:36:06
mggi63
piekna wiosna nastała :)
2016-02-12 09:36:38
mggi63
ja sie lenie jeszcze w domku....
2016-02-12 10:05:18
dorotaibasia
dzień dobry:)
2016-02-12 10:06:05
dorotaibasia
słonko nieśmiało wychodzi....
2016-02-12 10:44:42
megi65
doberek ....
2016-02-12 10:44:48
megi65
Dorcia .. zdrówka ....
2016-02-12 10:45:13
megi65
u mnie słonko szaleje od rana +8 C na słupie retęci ...
2016-02-12 10:45:26
megi65
zmykam kuchnia ... sos bolonese /...
2016-02-12 11:10:30
Bahati
No to megi do zobaczenia za jakies 4 h :)
2016-02-12 11:21:07
Gluba666
Dzień dobry :)
2016-02-12 11:26:52
iwciaG
O jak śmiesznie się odpala główna strona wż....pewnikiem znowu jakieś zmiany się tworzą.....
2016-02-12 12:15:40
Dżanina Fonda
niom... zastanawia mnie tylko paląca potrzeba tych dziwnych zmian, zamiast naprawy rzeczy, które przeszkadzają w korzystaniu uzytkownikom :///
2016-02-12 12:17:20
makusia
witam
2016-02-12 12:17:32
makusia
też mnie te zmiany dziwią....
2016-02-12 12:40:23
mggi63
strasznie rozwleczona główna strona :-( wizualnie bleee
2016-02-12 12:53:19
Bahati
Omg...dobrze, ze nigdy nie wchodze przez strone glowna. :D
2016-02-12 12:54:37
Bahati
Powaznie, bylam przekonana, ze to jakies bledy a okazalo sie, ze tak ma byc. Ok, nie musi mi sie podobac, na pewno jest to jakos sensownie uzasadniona zmiana. :D
2016-02-12 13:06:34
dorotaibasia
Meguś, dziękuję ;)
2016-02-12 13:26:05
mggi63
dorcia jak tam zipiesz ? Lepiej ?
2016-02-12 13:39:44
dorotaibasia
no kurcze mam wrazenie ze gorzej a nie lepiej....
2016-02-12 13:40:15
dorotaibasia
nie mam goraczki ale taka wypluta chodzę....
2016-02-12 13:42:07
iwciaG
Dorcia zdrowiej!!! No już!!! :DD
2016-02-12 13:43:41
iwciaG
Bleeee, to chyba mało powiedziane co tu się wyprawia z wizjami naszych.....wizjonerów wż-towych :((
2016-02-12 13:49:38
Dżanina Fonda
jedyny plus tej zmiany jest taki, że w tej chwili piękne "ażurówki" Doroty są na pierwszej stronie :DD Przepiękne!
2016-02-12 14:04:31
dorotaibasia
Dżani, no weź, bo sie zarumienię :)
2016-02-12 14:07:59
ekkore
dzień dobry. zasmarkany.
2016-02-12 14:10:22
iwciaG
ja chyba zacznę omijać stronę główną szerokim łukiem.....aż wprowadzą zmiany we wszystkim co lubię i będę wż omijać szerokim łukiem :((
2016-02-12 14:10:27
ekkore
jak weszłam na stronę, to myślałam, że to jakiś błąd i kilka razy odswiezalam. na telefonie mogę wejść tylko przez stronę główną, po przejściu najpierw przez wersję mobilną. Nawet jak odswieze, to i tak wraca do mobilnej
2016-02-12 14:43:41
iwett
jeny
2016-02-12 14:44:53
iwett
no piszze nareszcie.........no jaja jestem na Google Chrome i mam cały czas starą główna stronkę nawet po odświeżeniu. Jestem teraz na Operze i mam nową.......??????????
2016-02-12 14:45:12
iwett
no idzie zgłupieć.........a jak u Was ????
2016-02-12 14:51:46
as
Witam ja w google chrome mam nową a nie starą
2016-02-12 14:52:38
as
tylko przed chwilą nie mogłam napisac na forum bo występował błąd. chyba Pampas coś robił i teraz wysłało mi dwa razy
2016-02-12 15:09:55
iwett
zalogowałam się
2016-02-12 15:10:51
iwett
no pisze.....ciągle mam problem z pisaniem na Wyjcu.........Więc gdy się zalogowałam na G Chrome to mi wyskoczyła już nowa stronka.......
2016-02-12 15:11:32
iwett
ciekawe jakie jeszcze zmiany nam szykują?
2016-02-12 15:28:12
iwciaG
przeganiające nas z kąta w kąt :((
2016-02-12 15:36:13
iwett
dla mnie kicha totalessss......
2016-02-12 15:40:53
iwett
ale jajca .........jak się wylogowałam na G.Chrome to mi stara strona znowu wyskoczyła z pączkami na górze..........hi, hi ale ubaw........
2016-02-12 15:57:55
ekkore
ale zobaczcie, od razu poprzednia wersja nam się podoba...hehehe. czemu po każdej zmianie musi iść w gorszym kierunku
2016-02-12 16:15:57
megi65
Wkn .. to już tak zostanie czy to wersja przejściowo - awaryjna ..
2016-02-12 16:16:08
megi65
np bo lipa strasza ......
2016-02-12 16:37:35
jolka60
Cześć,bo sie dzisiaj nie witałam/
2016-02-12 16:38:41
jolka60
Ja też odnosnie strony.Wiem,że jeszcze sie taki nie urodził,coby kazdemu dogodził,ale teraz jest chyba ''przegięcie''.
2016-02-12 17:21:03
mggi63
czesc Jola :-) dawno Cię nie było
2016-02-12 17:54:53
jolka60
Mggi,jestem,jestem.Tak sobie zerkam,bo nie zawsze dam rade pisać.Ale Was nie opuszczam...
2016-02-12 18:33:37
mggi63
:-)
2016-02-12 18:34:01
jolka60
http://magicznykociolek.blox.pl/2013/01/Tego-nie-wzialbys-do-ust-czyli-10.html
2016-02-12 18:34:24
mggi63
znaczy partyzantkę uprawiasz :-D
2016-02-12 18:35:03
jolka60
Hej,zmiana tematu.Nie doczytałam do końca.Do salcesonu ni emam zastrzeżeń,chociaż znam inny przepis.
2016-02-12 18:51:21
jolka60
A,Mggi,czasdem tak trzeba,moja droga.
    jolka60: Mggi,jestem,jestem.Tak sobie zerkam,bo nie zawsze dam rade pisać.Ale Was nie opuszczam...
    mggi63: :-)
    jolka60: http://magicznykociolek.blox.pl/2013/01/Tego-nie-wzialbys-do-ust-czyli-10.html
    mggi63: znaczy partyzantkę uprawiasz :-D
    jolka60: Hej,zmiana tematu.Nie doczytałam do końca.Do salcesonu ni emam zastrzeżeń,chociaż znam inny przepis.
    jolka60: A,Mggi,czasdem tak trzeba,moja droga.

Statystyki

Na naszej stronie znajdziesz:

64192 przepisów
1243 artykułów
265276 opinii
545516 wypowiedzi na forum
149503 zdjęć
71474 zarejestrowanych użytkowników
Zasady dotyczące cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.
Zamknij