A ładnie przywitać nas , a dzień dobry to gdzie ??
. Zdanie zaczynamy z dużej litery chyba, że w szoku , amoku zdenerwowania jesteś .
Teraz merytorycznie .... jeśli nic nie kupiłaś to za co masz płacić , za rejestrację ? To w takim razie wyrejestruj się ... )) Nie znam portalu , nie ciągnie mnie w takie klimaty . Może inni mają z tym większe doświadczenie , poczekamy , poczytamy .. ))
Pamiętaj ..Wszystko co tanie to ... drogo kosztuje .. ))
Witam, zainteresowal mnie temat, bo niedawno mialam szkolenie na temat zakupow przez internet. Ty jednak trafiles chyba na normalnych oszustow zobacz: https://www.google.de/webhp?source=search_app&gws_rd=cr&ei=j4S1Uuy6FYPXsway4oE4#q=Digital+Premium+Linited+tanie+zakupy wyglada na to, ze pobieraja oni oplaty za abonament informacji. Musisz szukac pomocy fachowej, moze jest jakes wyjscie np. z tytulu, braku wastarczajacych informacji termin zerwania umowy jest dluzszy, pozdrawiam i zycze powodzenia.
Witam, wczoraj mówili w radiu że nie można się wyrejestrować , a firma zarejestrowana na Cyprze ,
Jedyne, co w takiej sytuacji możesz zrobić, to zgłosić się jak najszybciej do miejskiego/powiatowego Rzecznika Praw Konsumentów. Rzecznicy działają przy urzędach miast lub urzędach powiatowych (jeśli mieszkasz w małej miejscowości). Porady prawne, redagowanie pism a nawet ewentualna reprezentacja w sądzie są bezpłatne.
Nasze starsze dziecię parę lat temu nieopatrznie "wpakowało" nas w pobieraczka i to w czasie, kiedy problem już był nagłośniony, po prostu do niego widocznie nie dotarło, a ja nie wpadłam na to, że jeśli coś jest w mediach to moje dziecko może jednak tego nie przeczytać. W każdym razie poszperaliśmy trochę w necie, napisaliśmy odstąpienie od umowy, pobieraczek straszył, straszył, my niezmiennie "olewaliśmy" ich straszenie, w końcu się odczepili. To już było po wyroku/decyzji Urzędu Ochrony Konsumentów (czy jak tam się nazywają).
Plus tego wszystkiego jest taki, że od tego czasu dziecię (które otrzymało pogadankę nt. zapisywania się na różne strony) czyta wszystkie regulaminy stron zanim do czegokolwiek przystąpi.
Życzę powodzenia w walce. Rzecznik Ochrony Praw Konsumenta to powinien być Twój pierwszy przystanek (to do rolnika, nie do Ciebie Mamo Różyczki).
A ja jestem ciekawa, jak się można "niechcący" zarejestrować?
Przeczytałam właśnie artykuł na ten temat i to cię powinno zainteresować:
..."Wielu prawników radzi, by w żadnym wypadku nie płacić pobieraczkowi karnych opłat. Natomiast należy jak najprędzej napisać na adres tej firmy pismo, wypowiadające im świadczenie usług. I wysłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru."...
Drugą ewentualnością jest brak jakiegokolwiek odzewu z twojej strony. Często to działa, bo wtedy nie wiedzą, czy mają właściwy adres.
prawdopodobnie niechcący zarejestrowałam sie na "tanie zakupy" Digital
Premium Linited, wzywaja mnie do zapłaty 149 zł, co robic termin 10 dniowy
minął wczoraj.
Trafiłaś na oszustów, po prostu. Nie klikaj w żadne linki, które ci przysyłają, skorzystaj z porady prawnej.
Znalazłam coś takiego, może Ci w czymś pomoże :):
http://forum.gazeta.pl/forum/w,37,141907706,,mail_z_przedsadowym_wezwaniem_do_zaplaty_co_robic.html?v=2
http://www.kredytforum.pl/temat/36048/moze-ktos-wie-co-to-za-ciekawostka/