Komentarze do przepisu "Chrupiące roladki z piersi boczku i papryki kasiuli"

Debris

(2009-03-18 11:34)

no super aż ślinka cieknie :) na pewno zrobię!

kasiul_a

(2009-03-18 12:53)

Warto. Smacznego, pozdrawiam

rybka80

(2009-04-23 23:06)

Przepyszne.Teraz tylko wg tego przepisu będę robić.a tak wyglądały

kasiul_a

(2009-04-24 07:44)

Witaj rybka80! Bardzo się cieszę, że moje roladki zasmakowały! TWOJE WYGLĄDAJĄ RÓWNIE APETYCZNIE! Gorąco pozdrawiam!

patrycjaw

(2009-05-17 08:34)

Witam, roladki wypróbowane, bardzo dobre, tyle ze ja nie panierowalam ich a uloztlam je scislo w naczymiu w ktorym sie piekly wiec nie otworzyly sie a boczek zrobil sie chrupiacy, pozdrawiam.

kasiul_a

(2009-05-18 18:27)

Witaj, patrycjaw fajny pomysł na roladki bez panierki - napewno mniej kaloryczne danko - miła odmiana. Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za miły komentarz

makusia

(2009-05-18 18:48)

wyśmienite!! gorąco polecam:))

kasiul_a

(2009-05-18 19:08)

Cieszę makusia się że roladki smakowały, mój mężuś za nimi przepada. W ogóle lubię mięsko w takiej postaci tzn. zrolowane z ulubionym nadzieniem. Pozdrawiam

Katleja

(2009-09-09 17:38)

Po prostu wyborne i naprawdę łatwe. Nigdy nie robiłam żadnej rolady i ciesze się, że natknęłam się na ten przepis. Dzięki :)

katarina23

(2009-10-08 11:10)

Pyszne wczoraj zrobiłam na obiad i wszystkim bardzo smakowało:)

BogusiaF

(2009-11-17 21:37)

Roladki gościły u nas na stole w niedzielę na obiedzie.Muszę przyznać,że było warto je zrobić.Wszystkim bardzo smakowały.Polecam i wiem,że jeszcze nie raz do nich wrócę.Dziękuję za kolejny fajny przepis.Pozdrawiam.Bogusia.

kaasiula

(2009-12-18 13:24)

zrobiłam na obiadek i wyszło pyszne! dodaje do ulubionych żeby nigdzie nie zgubić przepisu. mniam! pozdrawiam

BadBoy

(2009-12-23 21:20)

ROLADKI WYSZŁY ŚWIETNIE. Bardzo smakowało i co najważniejsze przygotowanie ich jest bardzo łatwe ,a ja jako facet nie gotujący podołałem wyzwaniu ;-)

Dzieki za przepis !

basia7836

(2010-03-24 11:15)

Roladki rewelacja:)

kasiak73

(2010-05-04 09:26)

Chciałabym zrobić roladki na sobotnią impreze i podac je jako danie gorace.

Tylko mam dylemat z czym je podac czy frytki, czy ziemniaki..

Może ktoś mi doradzi.

Łusia

(2010-06-28 09:51)

Smakowite wszyscy sie zajadali ;-)

Martita47

(2012-01-05 20:03)

mam pytanko, czy to jest rzeczywiscie boczek wędzony, bo na zdjęciach wygląda jak rozbity surowy boczek

perzot24

(2015-06-17 17:38)

Polecam spróbować warto:-)

sylwia1112

(2015-07-09 13:32)

Przepyszne smiley2 

renataz36

(2016-02-19 08:51)

Podpowiedzcie mi na co w przepisie mąka ziemniaczana? czyżby do panierki zamiast pszennej mąki ? nigdy tak nie stosowałam a Wy?

mggi63

(2016-02-19 08:59)

Ja też tylko z pszenną panierkę tworzyłam.Może pomyłka ?

Skomentuj

Najbardziej aktywni

  • Przepisów: 50
  • Artykułów: 0
  • Filmów: 0
  • Galerie: 0
  • Przepisów: 221
  • Artykułów: 0
  • Filmów: 0
  • Galerie: 0
  • Przepisów: 22
  • Artykułów: 0
  • Filmów: 0
  • Galerie: 7
  • Przepisów: 90
  • Artykułów: 0
  • Filmów: 0
  • Galerie: 0
  • Przepisów: 75
  • Artykułów: 2
  • Filmów: 0
  • Galerie: 0
?
  • Przepisów: 0
  • Artykułów: 0
  • Filmów: 0
  • Galerie: 0
Zasady dotyczące cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej" „<% gt "Polityce Cookies” %>".
Zamknij