Jesteś tutaj: / / Tasiemki serowo-szpinakowe

Tasiemki serowo-szpinakowe

  • Polecany
16.5k
388
20
  • Stopień trudności

    Bardzo łatwy

Składniki:

Opis:

Zobacz wszystkie komentarze (20)
Pokaż wcześniejsze komentarze
ulla*

(2009-06-16 12:33)

Dostałam torbę szpinaku z ogródka i trzeba było go dobrze spożytkować, natrafiłam na TO CUDO, jadło się po królewsku całe dwa dni! Dzięki i pozdrawiam

anko72

(2010-03-22 15:58)

Pyszne, ale... nie takie ładne jak na zdjęciu. Mój makaron jakby opadł, zbił się i nie było takiego efektu wizualnego. Stąd moje pytanie, co zrobić żeby danie było piękne jak na fotce?

innainaczej

(2010-11-12 17:11)

ok,wlasnie skasowalam przypadkiem mega dlugi komentarz...wiec zaczynam od nowa, bo warto to napisac:)


robilam szpinak na tysiac sposobow i, szczerze mowiac, nie spodziewalam sie, zeby ten przepis mial byc lepszy. ale przeczytalam komentarze i stwierdzilam, ze co mi tam - robie.

O MOJ BO ZE.

to jest najlepszy przepis na szpinak! nie dosc, ze przygotowanie jest banalnie proste i szybkie, to smak jest niesamowity - nie potrafie znalezc slow, zeby go opisac. po prostu wspaniale danie!

zmodyfikowalam ciut przepis wg swojego gustu:
uzylam makaronu papardelle
dodalam 4 zabki czosnku, bo jestem wielka fanka polaczenia szpinak-czosnek
uzylam dosc sporo serka ostrowia czosnkowego
jedyna rzecza, ktora nie do konca mi wyszla, to fakt, ze za wczesnie zaczelam gotowac makaron i potem ciut sie pozlepial, ale po dodaniu do szpinaku i sera pod wplywem ciepla wszystko sie pieknie rozdzielilo i moglam skosztowac tego kawalka nieba.

mhhhhhmmm, no po prostu super!!!

anay, dziekuje za ten przepis i mam nadzieje, ze bedziesz zamieszczac coraz wiecej rownie dobrych. juz zdazylam kilka wyprobowac i pododawalam sobie kolejne do ulubionych i nie moge doczekac sie kolejnych!:)

na dowod, jak cudownie wyszlo danie, zamieszczam zdjecie:)

pozdrawiam!:)

aanomaliaa

(2012-02-14 18:02)

Świetny przepis! Szybkie i smaczne danie. Ale mi smakuje tylko ze świeżego szpinaku.

attena07

(2013-06-28 21:05)

Skoro tyle pozytywnych opini,dodaję do ulubionych a w wolnej chwili zrobię.

Kokosanka83

(2015-02-04 14:56)

Właśnie to robię, Nie dodałam żadnych resztek, gdyż ich nie posiadam, ale najważniejszy był ser feta. Nie dałam też świeżego szpinaku, dałam mrożony, ale muszę powiedzieć, że wyszło bardzo dobre. Moje smaki, gdyż kocham szpinak! Dziękuję za przepis.

Skomentuj
Zasady dotyczące cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej" „<% gt "Polityce Cookies” %>".
Zamknij