You are here: / / Comments send by the user Gintruś

Comments send by the user Gintruś

Gintruś

(2014-03-10 22:42)

Małgosiam: z samego twarogu też wyjdzie, ale moim zdaniem sporo traci z walorów smakowych.. 

Izulek: nie ma błędu :) dokłdnie tak się piecze. Długo ale w niskiej (i coraz niższej) temperaturze.

Gintruś

(2013-03-14 18:04)

Danie jest moja propozycja na łatwa i pyszna (moim zdaniem) potrawe. Do wykorzystania dla chętnych. Jeśli Tobie nie odpowiada to poszukaj czegoś bardziej trafiajacego w Twoje gusta :) albo zamieść tu swój przepis na wzorowa chinszczyzna. Na pewno chętnie wyprobuje. Pozdrawiam.

Gintruś

(2013-03-13 23:51)

No cóż, danie zostalo dodane jako propozycja posilku ekspresowego w ramach konkursu na wielkim zarciu. i owszem, nie da sie ukryć ze nie jest to profesjonalna chinszczyzna ale tez nie pretenduje do tego. :) jest to jak na moj smak najlepsze danie a'la chinszczyzna do przygotowania w sekundę w domu. Jak dla mnie pycha i tak :)

Gintruś

(2012-12-28 12:23)

dokładnie tak :)

i smakowicie i świątecznie bo takie właśnie serwowałam w tym roku na Wigilijnym stole :) 

Generalnie ciasto na calzone jest dość uniwersalne, więc sam farsz można sobie modyfikować wedle własnych preferencji.

Pozdrawiam poświątecznie i czekam na opinie po wypróbowaniu przepisu :)

Gintruś

(2012-12-27 15:40)

dokladnie tak. Letnia. Nie moze byc ciepla zeby maslo sie nie stopilo, ale z kolei tez nie bardzo zimna bo sie nie zmiksuje ladnie na jednolita mase. 

Gintruś

(2012-12-27 14:12)

Leszek, masz rację. Użyłam pewnego skrótu myślowego ;) Masę budyniową nalezy zrobić z mniejszej ilości mleka niż podana na opakowaniu (tj. jedna szklanka zamiast dwóch), ale sam schemat się nie zmienia. Należy rozprowadzić budyń w połowie ilości zimnego mleka (tu 125ml) a pozostałe mleko zagotować i wlać do niego zimne mleko z budyniem. Mam nadzieję, że to wyjaśnia wszystko :)

Gintruś

(2012-11-20 14:44)

wyglądaja rewelacyjnie! to mój plan na weekend. :) Jedno pytanie: mam zamiar nadziać pączusie Nutellą, a nie dżemem. Będzie pasować? :)

Gintruś

(2012-11-17 13:19)

super! obowiązkowo jutrzejsze śniadanko. :) dzięki za przepis!

Gintruś

(2012-09-27 13:36)

koniecznie wypróbuję z jajkiem przy najbliższej okazji w takim razie. Dzięki za radę!

Gintruś

(2012-09-11 09:12)

dokładanie tak :) Już dopisuję punkt 4 skoro to nie jest jasne ;)

Gintruś

(2012-09-03 15:44)

Generalnie to ładnie podane jajko + serduszka :) w grzance, z mini kanapki i z parówki. 3 na 1 talerzu to już dla mnie nadmiar szczęścia. Ale jak mało uroczo i masz jakieś inne fajne pomysły do zaserwowania o poranku to ja zawsze chętnie przygarnę :)

Gintruś

(2012-08-31 14:09)

jeszcze nie wiem jak smakują, ale wyglądają obłędnie! Na pewno wypróbuję! :D

Gintruś

(2012-08-27 20:41)

Przepis i zdjęcie pochodzi z blogu Kwestia Smaku ( http://www.kwestiasmaku.com/kuchnia_polska/kurczak/z_pomidorami/przepis.html).

Blog i przepisy pani Asi fantastyczne, to fakt. Tym bardziej myślę, że byłoby fair przynajmniej podać źródło skąd kopiuje się przepis...

Gintruś

(2012-08-24 23:12)

Hehe. No nie jest. ;)

Ostatnio serwowałam go w wersji: makaron, na nim sosik i to przykryte filetami z kurczaka. Można jeszcze na górze ozdobić listkami świeżej bazylii i już wogóle będzie wyglądać równie pysznie jak smakować ;) 

Gintruś

(2012-08-07 10:36)

Dorka - fajnie że smakowały. Nie bardzo wiem jak mam skomentować uwagę o odcedzeniu wody. Rzeczywiście zazwyczaj tak się robi, jednak przy smażeniu tych placków omijam ten etap i zawsze się ślicznie smażą. Chyba będę musiała pokombinować przy najbliższej okazji i wtedy dam znać. :)

Most active

  • Recipes: 29
  • Articles: 5
  • Movies: 0
  • Galleries: 0
  • Recipes: 53
  • Articles: 0
  • Movies: 0
  • Galleries: 1
  • Recipes: 81
  • Articles: 2
  • Movies: 0
  • Galleries: 0
  • Recipes: 90
  • Articles: 0
  • Movies: 0
  • Galleries: 0
  • Recipes: 22
  • Articles: 0
  • Movies: 0
  • Galleries: 7
  • Recipes: 254
  • Articles: 7
  • Movies: 0
  • Galleries: 0
The rules on cookies
As part of our website we use cookies to provide you with services at the highest level. Using the site without changing the settings for cookies is that they will be included in your terminal device. You can change the settings for cookies at any time. More details in our" „<% gt "Polityce Cookies” %>".
Close