You are here: / / / Comments

Comments for recipe „Adwokat agi”

Basia_m

(2009-09-28 19:02)

To musi być pyszne na prwno wypróbuje ten przepis

margaret

(2009-11-18 04:42)

co z druga polowa biszkoptu ?

megi65

(2009-11-18 08:40)

Margaret .. ! Drugi biszkopt położyć na biszkopt napączowany i posmarowany dzemem ..)) Tak wynik az przepisu ..!!

cel

(2009-11-18 09:17)

Ciasto zapowiada się apetycznie, ale zastanawiam się czy można nim poczęstować dzieciaki. W najbliższym czasie szykują się w moim domu rodzinne imprezy i siłą rzeczy gośćmi będą też dzieci.

agnieszkastrzelec73

(2009-11-18 11:23)

Witajcie Powiem tak ja moje dzieci poczęstowałam tym ciastem ale to raczej niesą już takie maluchy 8 i 9 lat , więc wybór zostawiam każdej mamie . W tym cieście nie wyczuwa się alkoholu dla jednych będzie to wadą a dla innych zaletą , alkohol jest mocno rozcieńczony  wiec prawie niewyczówalny . Polecam wszystkim i dziękuję za zainteresowanie

gosiulek

(2009-11-20 10:50)

w jaki dużej formiepieczecie to ciasto? chce je zrobić dzisiaj - i to zaraz :-P i ciągle sie zastanawiam czy w wiekszej czy mniejszej bedzie lepiej 

agnieszkastrzelec73

(2009-11-20 18:53)

gosiulek   ciasto mieści  się w standardowej wielkości blaszki  22/40 .
Mam nadzieję że będzie smakowało

agata222

(2009-12-08 07:55)

Cisto przepyszne!!!! Następnym razem zrobię je na Święta!!!!

gusiaj23

(2009-12-22 11:51)

Ciasto przepyszne!!! Zrobiłam na niedziele, rozeszło sie w mig. Mam przykaz zrobienia go na Święta.:)

gosiulek

(2009-12-30 17:36)

pyyyyyyyyyszne było 

agnieszkastrzelec73

(2009-12-30 22:04)

Bardzo cieszę się że ciasto smakuje i co najważniejsze niema problemów przy jego realizacji . Życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku , 

rena1827

(2010-01-02 19:02)

zrobiłam to ciasto, ale na dwa biszkopty, bo bałam się, że wyjdzie za małe i za wysokie. Wyśmienite! polecam

elik21

(2010-01-03 10:51)

Bardzo fajne ciasto,strzał w dziesiątkę.Troszkę zmodyfikowałam bo biszkopt mniejszy upiekłam żeby nie przekładać dżemem i bez czekolady na wierzchu.Polecam bardzo!!!!!!

Małgorzatasi

(2010-01-05 20:21)

Ciasto super bardzo wszystkim smakowało zrobilam na Święta napewno znajdzie sie na stałe w moim domu!Dzięki za przepis.Pozdrawiam

agnieszkastrzelec73

(2010-01-05 21:15)

Bardzo dziękuje za tyle pozytywnych komentaży  Cieszę się że ciasto smakuje tak wielu osobom i wszystkim się udało .Dziękuję i polecam się na przyszłość

jasmina00

(2010-04-24 16:17)

Bardzooo pyszn ten Adwokacik:) tylko nie dodałam adwokatu bo akurat nie maiłam ale nawet bez niego weszystkim smakował a w pracy podbił podniebienia wszystkich....:)))
Super super takich więcej przepisików!!!!!!!!!!!!!!

agnieszkastrzelec73

(2010-04-24 21:34)

Jasmina bardzo cieszę się że ciasto smakowało tak wielu osobom
Diękuję za tak miły komentarz

misiek_1

(2010-09-24 10:27)

Jakiej firmy serka używasz?pozdrawiam!!!

niunia_139

(2010-09-30 14:50)

Muszę przyznać, że rewelacyjne w smaku. Zrobiłam biszkopta w tortownicy i później zabrakło mi miejsca na wylanie masy. Teraz już wiem, że musi być większa blaszka, by wszystko się zmieściło. No i jeszcze jedno, następnym razerm biszkopta zrobię według swojego przepisu, bo ten wydawał mi się nieco gorszy w smaku. Ale przepis dodaję do ulubionych, bo warto.
Pozdrawiam

makiaveli

(2010-10-09 16:35)

Ciasto bajeczne!!! :) w smaku i wyglądzie powalające aczkolwiek biszkopt mi nie wyszedł, ale uporałam się z tym i rodzinka oraz znajomi są zachwyceni :)

Agulek74

(2011-01-05 08:51)

Placuszek przepyszny! Ta masa....paluszki lizać:)
Zmieniłam troszkę i zamiast żelatyny dałam dwie galaretki a zamiast biszkoptu użyłam herbatniki które przełożyłam dżemem.
Jeszcze nie raz wrócę do tego przepisu.
Pozdrawiam i dziękuję za przepis.

bartas199222

(2011-01-15 22:24)

Świetny przepis, ciasto po prostu rewelacyjne.
Ale ma ogromny minus, zrobiłem je dziś o 16, i leżało w lodówce, żeby dało się kroić, no i już nie ma pół ciasta, za szybko znika :D. Jest przepyszne, dziękuję za przepis :).

anboku

(2011-01-22 14:46)

Pyyyyycha!! Zrobiłam dla dziadków-wszyscy się zajadali. "Poszło" wszystko:) Dzięki!!!

mc_soko

(2011-02-01 16:56)

Wyszło super!!! Dzięki za przepis:)

pasibrzuch

(2011-03-17 23:49)

Chciałabym zrobić to ciasto w sobotę, mam jednak pytanie: ta puszka brzoskwiń to jaka duża?? I czy cały sok się bierze do tej żelatyny czy tylko trochę? Z góry dziękuję za odpowiedź :)

pasibrzuch

(2011-03-23 08:54)

Super ciasto i pieknie sie prezentuje! :) Polecam serdecznie!



basia19

(2011-03-23 09:14)

Mam pytanie, czy 3 łyżki żelatyny to nie za dużo?, bo jest tam jeszcze śnieżka. Ciasto wygląda smakowicie i też zamierzam je zrobic, pozdrawiam.

agataz102

(2011-03-25 07:45)

Pyszności. Zrobił furorę na imprezie rodzinnej :) Super :D 

dzyndzyna11

(2011-04-25 12:13)

Wszystkim smakowało,bardzo dobre

natka wz

(2011-05-08 14:01)

Polecam ciasto. Masa bardzo smaczna. Z pewnością jeszcze zrobię, ale na własnym biszkopcie. Bardzo smaczne ciasto, własciwie pyszna odmiana srenika na zimno z adwokatem. Wszystkim smakowało.

dibi

(2011-08-23 08:17)

Ciasto ślicznie wygląda.

w smaku przeciętne

lovtetia

(2011-09-21 19:15)

dla mnie dobry...ale mojemu meżowi bardzooo smakował,wiec bede wracac do przepisu..a i na imprezce tez sie sprawdził

romaroza

(2012-01-16 12:36)

Ale pyzne ciacho, dzieki za przepis :)

a oto moje dzieło

 

Martuś116

(2012-06-26 14:57)

Ciasto super, pieknie się prezentuje i robi wrażenie na imprezach,:)))))co najważniejsze pychotka!!!

karasia

(2012-06-26 15:40)

A czy możnaby zamiast brzoskwiń dać świeże truskawki? Tak żeby jeszcze skorzystać z końcówki sezonu.

PaIwona

(2012-10-30 11:55)

Ciasto naprawdę pyszne !!!

sanas

(2012-11-25 18:01)

Super , Łatwe w wykonaniu a ten smak :).Napewno nie raz wrócę do tego przepisu . Dziękuje 

czerniawska

(2013-03-29 13:50)

witam..... nie pamietam jak duze sa te sniezki.. ja takiej nie mam... mam malutkie ''sniezki'' po 8 g..... wiec ile tego???? a biszkopt juz ''siedzi''....... wiec i tak sie chyba dzisiaj nie dowiem:))

monia7301

(2013-03-29 13:55)

czerniawska....może ja podpowiem .Na śnieżce pisze 60 gr , czyli ok. ośmiu powinnaś dać

marysia bieszczady

(2014-02-13 11:25)

super przepis-dziekuje

gabrielka85

(2014-02-24 12:14)

Bardzo dobre ciasto!! wyszło takie jak na zdjęciu. Wszyscy się zajadali a sama masa w sobie rewelacja;) Polecam!!

nikita597monia

(2014-04-25 19:04)

tak wyglądał w moim wykonaniu.Zagościł u mnie na Wielkanoc i wszystkim bardzo smakował:)

Write comment

Most active

  • Recipes: 29
  • Articles: 5
  • Movies: 0
  • Galleries: 0
  • Recipes: 52
  • Articles: 0
  • Movies: 0
  • Galleries: 0
  • Recipes: 81
  • Articles: 2
  • Movies: 0
  • Galleries: 0
  • Recipes: 90
  • Articles: 0
  • Movies: 0
  • Galleries: 0
  • Recipes: 22
  • Articles: 0
  • Movies: 0
  • Galleries: 7
  • Recipes: 10
  • Articles: 0
  • Movies: 0
  • Galleries: 0
The rules on cookies
As part of our website we use cookies to provide you with services at the highest level. Using the site without changing the settings for cookies is that they will be included in your terminal device. You can change the settings for cookies at any time. More details in our" „<% gt "Polityce Cookies” %>".
Close