You are here: / / ciasto słoneczko

ciasto słoneczko

39.6k
438
16
  • Difficulty level

    Average

Ingredients:

Prepare instructions:

View all comments (16)
Show previous comments
lila1989

(2010-08-29 17:19)

Dzięki za przepis. Po odpowiednim zmodyfikowaniu wyszło pycha ciasto. Pozdr

joalka

(2010-12-03 19:10)

Ciasto dość pracochłonne i nie za bardzo mi smakowało. Wg mnie mdłe mimo że dałam mniej cukru i alkohol do masy. Ale wygląd super- wysokie i ładnie sie prezentuje. I ten patent ze słonecznikiem- ciekawe jakby zamienić słonecznik np na migdały albo orzechy? Bo ten slonecznik całkiem całkiem....

WIESIA-9

(2012-04-08 21:31)

Rewelacja ! upiekłam je pierwszy,ale na pewno nie ostatni raz!

molly

(2012-10-16 21:14)

Dziewczyny....ja chyba dzisiaj spadłam z ksieżyca!

Co to ma być za słonecznik??? Chyba nie chodzi tu o zwykły słonecznik jako roślina???

Czy to może jakiś alkohol?

Sorry,ale jeszcze nigdy nie slyszalam o cieście ze slonecznikiem! Ale jestem baaaaardzo ciekawa,a wiec proszę....pomocy!!! 

makusia

(2012-10-16 21:21)

Molly, to najzwyklejsze nasionka ze słonecznika, inaczej słonecznik łuskany ;)

ALIC

(2013-10-12 18:47)

Wg mojego gustu nie dobre,ale rodzince smakowało-i to sie liczy

Write comment
The rules on cookies
As part of our website we use cookies to provide you with services at the highest level. Using the site without changing the settings for cookies is that they will be included in your terminal device. You can change the settings for cookies at any time. More details in our" „<% gt "Polityce Cookies” %>".
Close