Jesteś tutaj: / / Komentarze otrzymane przez użytkownika Coca-Cola

Komentarze otrzymane przez użytkownika Coca-Cola

Antrosis

(2014-02-28 21:59)

Również lubię takie połączenie tzn.ryba + brokuł. Ale niestety tych dwóch składników niestety nie powinno się ze sobą łączyć ponieważ brokuł w połączeniu z rybą powoduje gorsze przyswajanie jodu... :/

madzenka

(2014-02-13 15:55)

Nastepnym razem zrobie bez oszustw- 100% jak Ty. Pozdrawiam i dzieki za przepis.

madzenka

(2014-02-13 15:53)

Przepis fajny, ladnie sie prezentuje. Dobrze smakuje. Jednakze zrobilam troche zmian, np zamiast halibuta uzylam dorsza bo taka rybke akurat mialam :)  tak smiac mi sie chce jak patrze na zdjecie, potrawa faktycznie zdrowa ale ta cola zabija caly smak zdrowia :) no ale ja jestem mega anty cola- tzn tylko okazjonalnie, ale za to jak wtedy smakuje... :)

iwoniak

(2010-12-16 19:59)

A ja coraz częściej spotykam się ze słowami lekarzy, żeby pić colę, oczywiście z umiarem (właśnie 1 szklanka), na oczyszczenie przewodu pokarmowego.
To nawet logiczne, skoro rozpuszcza wszystko, to i w naszym organiźmie rozpuści złogi

Doraaa

(2010-12-16 15:11)

Jeśli chodzi o zrazy to uwielbiam zajadać się nimij ale... COLA!!! to największa trucizna jaka powstała w dziejach przemysłu spożywczego.

kokliko

(2010-03-09 19:01)

No jak nie krypto, tylko tak oficjalnie to oczywiscie przepraszam strone, cos malo
kumata sie zrobilam, chcialam nawet zawiadamiac Wkn.

eyta

(2010-03-09 18:27)

Wystarczy trochę się rozejrzeć po stronie i jest wiadomo ,że jest to reklama dzięki której min. ta strona istnieje...eh...dziewczyny...

kokliko

(2010-03-09 17:30)

jesterko, wszystkie przepisy coca-coli sa kryptoreklama tego napoju.
a kysz stad coca-colo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jesterka

(2010-03-09 16:22)

sorry ale po co piszesz o diecie-skoro dodajesz do dania szkalnke coli do popicia-bez sensu

Mysia007

(2010-03-05 19:27)

pewnie dlatego,że to przepis na zupę pomidorową....      i naleśniki

czarna01

(2010-02-23 12:00)

Tylko dlaczego przepis jest w dziale Zupy?

Najbardziej aktywni

  • Przepisów: 51
  • Artykułów: 0
  • Filmów: 0
  • Galerie: 0
  • Przepisów: 79
  • Artykułów: 2
  • Filmów: 0
  • Galerie: 0
  • Przepisów: 90
  • Artykułów: 0
  • Filmów: 0
  • Galerie: 0
  • Przepisów: 22
  • Artykułów: 0
  • Filmów: 0
  • Galerie: 7
  • Przepisów: 27
  • Artykułów: 5
  • Filmów: 0
  • Galerie: 0
  • Przepisów: 10
  • Artykułów: 0
  • Filmów: 0
  • Galerie: 0
Zasady dotyczące cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej" „<% gt "Polityce Cookies” %>".
Zamknij